Mardin Valiliği, 976 Üniversiteliye Eğitim Bursu Verecek - Eğitim Haberleri

30 Ocak 2008 Çarşamba

Mardin Valiliği, 976 Üniversiteliye Eğitim Bursu Verecek

Mardin Valiliği 2007-2008 eğitim yılında üniversitelerde okuyan maddi durumu düşük 976 öğrenciye eğitim bursu verecek.

Ailedeki kişi sayısı, gelir durumu, okuyan kardeş sayısı ile aile adına araç ve gayri menkul bulunup bulunmadığı değerlendirmesi sonucunda Mardin merkezde 145, Dargeçit'te 96, Derik'te 33, Kızıltepe'de 112, Mazıdağı'nda 13, Midyat'ta 167, Nusaybin'de 389, Ömerli'de 5 ve Savur'da 12 olmak üzere toplam 976 öğrenciye kişi başına yıllık 600 YTL tutarında eğitim yardımı yapılacağı belirtildi.

Mardin'deki eğitim kalitesini yükseltmek için gayret gösterdiklerini belirten Vali Mehmet Kılıçlar, "Mardin'deki derslik ihtiyacını yaptığımız okullarla asgari seviyeye indirdikten sonra üniversitede okuyan maddi durumu yetersiz öğrencilerimize destek olmak için ilk defa böyle bir çalışma başlattık. Bu eğitim-öğretim sezonu için valilik olarak vakıf aracılığı ile 976 öğrencimize yıllık 600 YTL toplam 580 bin YTL maddi yardım yapacağız. ÖSS'deki başarımızı arttırmak için kurduğumuz sınav merkezi ile bütün okullarımızdaki öğrencilerimizi hem ÖSS'ye hazırlıyor hem de bilgi ve becerilerini ölçüyoruz" dedi.

Başvuruların internet üzerinden alındığını vurgulayan Vali Kılıçlar, değerlendirilmelerin oluşturulan komisyonlar tarafından hakkaniyet ölçüsünde yapıldığını sözlerine ekledi. (Cihan Haber Ajansı)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam 600 ytl dediniz şubatta 300 verildi. 300 ytlyi halen bekliyorum:-)

yusuf dedi ki...

ben öss yi yeni kazanan bir ögrencinizim burs icin kayıtlarınız ne zamam başlayacak
kayıt icin gerekli olan belgeleriniz