Haber: ' Bu Benim Eserim' Proje Yarışmasına Sakarya'dan 184 Başvuru Yapıldı - Eğitim Haberleri

30 Ocak 2008 Çarşamba

Haber: ' Bu Benim Eserim' Proje Yarışmasına Sakarya'dan 184 Başvuru Yapıldı

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından ilköğretim okulları arasında düzenlenen 'Bu Benim Eserim' proje yarışmasına Sakarya'dan 184 başvuru yapıldı.

Matematik ve fen alanında hazırlanan öğrenci projelerinin yer aldığı yarışmaya il merkezindeki okullardan 98, Hendek'ten 15, Akyazı'dan 14, Geyve'den 13, Kocaali'den 13, Karasu'dan 10, Sapanca'dan 7, Kaynarca'dan 6, Söğütlü'den 4, Ferizli'den 3 ve Pamukova'dan 1 proje katılıyor. 'Bu Benim Eserim' projesinde değerlendirme kurulu olarak görev yapan İl Çalışma Grubu'nun 4-29 Şubat, Bölge Çalışma Grubu'nun 3 -14 Mart tarihleri arasında yapacağı değerlendirmeler sonunda sergiye kabul edilecek projeler 8 Nisan'da açıklanacak.

Ülkemizin ihtiyaç duyduğu geleceğin bilim insanlarını yetiştirmek, yetenekli çocuklara sahip çıkmak ve onlara erken yaşta araştırmacı bir ruh kazandırmayı amaçlayan "Bu Benim Eserim" proje yarışmasının final sergisi 20-21 Mayıs tarihlerinde Ankara'da yapılacak. Milli Eğitim Müdürlüğü Proje Yürütme Birimi'nin başarılı çalışmaları sonucu bu yıl okullardan yarışmaya katılan proje sayısında geçtiğimiz yıla göre büyük bir artış sağlandığı belirtildi. (Cihan Haber Ajansı)

Hiç yorum yok: