ORTA DERECELİ OKULLARIN KİTAPLARINI HAZIRLAYAN KOMİSYON ÜYELERİNE ÖDÜL - Eğitim Haberleri

19 Şubat 2009 Perşembe

ORTA DERECELİ OKULLARIN KİTAPLARINI HAZIRLAYAN KOMİSYON ÜYELERİNE ÖDÜL

Orta Öğretimde Okutulan Kitaplardan Bir Kısmını Hazırlayan Komisyon Üyeleri, Başarılı Çalışmaları Nedeniyle Ödüllendirildi. Samsun İl Milli Eğitim Müdür Vekili Tahsin Nas, "90 Yıl Önce Cumhuriyet'in Temellerinin Atıldığı Bu Şehirde, Bugün Kitapların Yazılması Onur Vesilesidir." Dedi.
Orta öğretimde okutulan kitaplardan bir kısmını hazırlayan komisyon üyeleri, başarılı çalışmaları nedeniyle ödüllendirildi. Samsun İl Milli Eğitim Müdür Vekili Tahsin Nas, "90 yıl önce Cumhuriyet'in temellerinin atıldığı bu şehirde, bugün kitapların yazılması onur vesilesidir." dedi.
Orta dereceli okullarda okutulan kitaplardan bir bölümünü hazırlayan Samsun'daki komisyon üyeleri, Öğretmenevi'nde ödüllendirildi. Ortaöğretim ders kitapları hazırlama projesi kapsamında 2006 yılında Samsun'da hazırlanan ve tüm Türkiye'de okutulan kitapların; Lise 1 Tarih, Lise 2 Tarih, Lise 3 T.C İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ders kitapları olduğu belirtildi.

2007-2008 Eğitim Öğretim yılında ise 9. sınıf tarih ders kitabı, Sosyal Bilimler Lisesi 12. sınıf Diksiyon ve Hitabet Öğretmene Kılavuz Kitabı, Sosyal Bilimler Lisesi Sosyoloji Öğrenme Alanı 10. sınıf Ders Kitabı, Sosyal Bilimler Lisesi Sosyal Bilim Çalışmaları 10. sınıf Öğretmen Kılavuz Kitabı, 2008-2009 Eğitim Öğretim yılında ise 10.sınıf Tarih Ders Kitabı, 12.sınıf Çağdaş Türk ve Dünya Tarihi, Sosyal Bilimler Lisesi Sosyoloji Öğrenme alanı 11. sınıf Ders Kitabı Sosyal Bilimler Lisesi Sosyal Bilim Çalışmaları 11. sınıf ders kitapları Samsun'da basıldı.
Kitap Hazırlama Komisyonu Sorumlusu Yakup Keskin, Samsun İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün öncülüğünde Türkiye'deki okullarda okutulan kitapları 40'a yakın yazar arkadaşları ile hazırladıklarını söyledi.
İl Milli Eğitim Müdür Vekili Tahsin Nas ise kitap yazma için 19 Mayıs şehri Samsun'un çok isabetli bir tercih olduğunu, Atatürk'ün Cumhuriyetin temellerini attığı bu şehirde 90 yıl önce başlayan serüvenin bugün de Samsun'da kitaplarının yazıldığını söyledi. Atatürk'ün Türkiye'nin tarihine ve geleceğine Samsun'dan yön verdiğini hatırlatan Nas, bu bilinç ve şuur içinde çalışmalarını titizlikle sürdüren komisyon üyelerini tebrik etti.
Konuşmaların ardından Nas, Kitap Hazırlama Komisyonu üyelerine çanta, flash bellek, ajanda gibi malzemelerden oluşan çeşitli hediyeler verdi.

Hiç yorum yok: