4 Kız Öğrencisini Taciz Etti İddiası! - Eğitim Haberleri

19 Şubat 2009 Perşembe

4 Kız Öğrencisini Taciz Etti İddiası!

Bingöl'de ilköğretim okulu öğretmeni, 4. sınıfta okuyan 4 kız öğrenciyi elle taciz ettiği iddiasıyla tutuklandı.

İddiaya göre göre, Kiğı İlçesi Yatılı İlköğretim Bölge Okulu'nda (YİBO) görevli 23 yaşındaki sınıf öğretmeni M.N.K., 4. sınıfta okuyan kız öğrenciler D.G. (10), G.Ö. (11), G.P. (10) ve A.P.'yi (10) ders sırasında elle taciz etti. Eğitim-öğretim yılının ilk döneminde öğretmenlerinin tacizine uğradıkları öne sürülen öğrenciler, olay ikinci dönemde de devam edince durumu ailelerine bildirdi. Olayı duyunca şok yaşayan veliler, Kiğı İlçe Cumhuriyet Savcılığı'na suç duyurusunda bulundu. Savcılığın talimatı üzerine sınıf öğretmeni M.N.K., polis tarafından gözaltına alındı. İfadesi alınan öğretmen, sevk edildiği mahkemede tutuklanarak cezaevine konuldu. Olayla ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü ve İlçe Emniyet Müdürlüğü de geniş çapta soruşturma başlattı. Tacize uğradıklarını öne süren öğrencilerin psikolojilerinin bozulduğu belirtildi.

Hiç yorum yok: