EĞİTİM GÖNÜLLÜSÜ AHMET HACET VEFAT ETTİ... - Eğitim Haberleri

19 Şubat 2009 Perşembe

EĞİTİM GÖNÜLLÜSÜ AHMET HACET VEFAT ETTİ...

Bursa'nın Emekli Merkez Vaizlerinden İlahiyatçı Mustafa Hacet'in Babası Eğitim Gönüllüsü Ahmet Hacet, Evinde Geçirdiği Kalp Krizi Sonucu Hayatını Kaybetti. Hacet, Ömrünün Büyük Bölümünü Gençlerin Eğitimine Adamıştı. Bursa'nın emekli merkez vaizlerinden ilahiyatçı Mustafa Hacet'in babası eğitim gönüllüsü Ahmet Hacet, evinde geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. Hacet, ömrünün büyük bölümünü gençlerin eğitimine adamıştı. Abdullah, Abdurrahman ve Mustafa Hacet'in babası 81 yaşındaki Ahmet Hacet'in dün akşam saatlerinde tansiyonu düşünce, yakınları tarafından hastaneye kaldırıldı. Hastanede yapılan tedavinin ardından evine götürülen Hacet, sabaha karşı geçirdiği kalp krizi sonucu hayatını kaybetti. Hacet'in yakınları ve sevenleri taziye için eve akın etti, dua ve hatimlerle ailesini yalnız bırakmadı. Ahmet Hacet, geçtiğimiz yıl, kendi adını taşıyan bir eğitim merkezi açmıştı. Yavuzselim Mahallesi'ndeki Ahmet Hacet Eğitim Merkezi'nin ihtiyaçlarıyla yakından ilgilenen Hacet, dün akşam saatlerine kadar dar gelirli zeki çocukların eğitim gördüğü merkezin işleriyle meşgul oluyordu. İhtiyaç sahibi öğrencilerin eğitimlerine devam edebilmesi için esnafın desteğiyle yaptırılan Ahmet Hacet Eğitim Merkezi'nde yaklaşık 200 öğrenci gönüllü öğretmenler tarafından ücretsiz kurs görüyor. Gerektiğinde 300 öğrenciye kadar kapasitesi artırılabilen eğitim merkezinden, maddi imkânları yetersiz olan başarılı öğrenciler faydalanıyor. Merkezde 4 sınıf, bir okuma salonu ve aktivite odaları bulunuyor. İlerlemiş yaşına rağmen son nefesine kadar çocukların eğitimi için koşturan Ahmet Hacet, yarın Emir Sultan Camii'nde cuma namazına müteakip kılınacak cenaze namazının ardından Pınarbaşı Mezarlığı'nda defnedilecek.

Hiç yorum yok: