19 Çocuğun Rahatsızlığında Gıda Zehirlenmesi Çıkmadı... - Eğitim Haberleri

19 Şubat 2009 Perşembe

19 Çocuğun Rahatsızlığında Gıda Zehirlenmesi Çıkmadı...

Gaziantep'te Bir İlköğretim Okulunda Eğitim Gören 19 Öğrenciden Bazılarının Rahatsızlığının 3 Gün Önce Başladığı Ortaya Çıktı.

Gaziantep'te bir ilköğretim okulunda eğitim gören 19 öğrenciden bazılarının rahatsızlığının 3 gün önce başladığı ortaya çıktı.
8 Şubat Mahallesi'nde bulunan bir ilköğretim okulunda eğitim gören 19 öğrenci, karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetleri ile Gaziantep Şehitkamil Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınmıştı. 19 çocuk, muayenelerinin ardından taburcu edildi.
Gaziantep Milli Eğitim Müdürü Süleyman Şişman, çocukların tedavileri sonucunda gıda zehirlenmesinin olmadığının ortaya çıktığını ifade etti.
Şişman, "19 çocuk hastaneye kaldırıldı ancak gıda zehirlenmesi yönünde bir teşhis konulmadı." dedi.
Gaziantep Şehitkamil Devlet Hastanesi Başhekim Yardımcısı Uzman Doktor Bekir Akar, rahatsızlıklarının netleşmediğini belirterek, "Bazı çocukların şikayetleri 3 gün önceye dayanıyor. Çocukların aynı yiyeceği yemedikleri anlaşıldı." diye konuştu.

Hiç yorum yok: