Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü Tarafından, Isparta'da Yapılan Halk Oyunları Yarışmasında Dereceye Giren Gruplara Düzenlenen Törenle Ödül Verildi. - Eğitim Haberleri

14 Mart 2008 Cuma

Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü Tarafından, Isparta'da Yapılan Halk Oyunları Yarışmasında Dereceye Giren Gruplara Düzenlenen Törenle Ödül Verildi.

Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından, Isparta'da yapılan halk oyunları yarışmasında dereceye giren gruplara düzenlenen törenle ödül verildi.
Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü binasında gerçekleşen törene İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, dereceye giren gruplar ve okul müdürleri katıldı. Isparta'da yapılan Türkiye grup yarışmalarından alınan başarılı sonuçların Niğde'yi son derece mutlu ettiğini belirten İl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Yaşar, "Son yıllarda yapılan atak ile Niğde'de ilk kez okullarımızın halk oyunları ekipleri, Türkiye dereceleri elde etti. Okullarımızda kurulan bu ekipler çok çalıştılar ve sonuca ulaştılar. İlimizi çeşitli dallarda 4 okulumuz temsil etti. Bunlardan üçü birinci geldi, biri şans eseri ikinci oldu. Karaman, Konya, Aksaray, Niğde ve Nevşehir'den gelen grupların katıldığı grup yarışmalarında diğer il takımlarını geride bırakarak göğsümüzü kabartan bu çocuklarımızı ve onları yetiştiren öğretmenlerini kutluyorum" dedi.

Konuşmaların ardından yarışmada dereceye giren takımlara ve öğretmenlerine teşekkür belgesi ve çeşitli armağanlar verildi ve birlikte fotoğraf çektirildi.

Hiç yorum yok: