Başarılı Öğrenciye Eğitim Bursu... - Eğitim Haberleri

14 Mart 2008 Cuma

Başarılı Öğrenciye Eğitim Bursu...

Öğrenci Değişim Programı’yla Türkiye’de öğrenim gören, Uygur Türk’ü Ertekin Ahmet Can, gösterdiği başarı nedeniyle Çankaya Belediyesi tarafından eğitim bursu alacak.

Eğitim gördüğü, Ankara Gazi Lisesi'nde başarılı bir dönem geçiren Ertekin'e Çankaya Belediyesi, eğitim bursu dahil olmak üzere üniversiteye hazırlık kitapları ve kırtasiye yardımı yapacak.

Çankaya Belediyesi Başkanı Muzaffer Eryılmaz yaptığı açıklamada, kendisini ziyaret eden Ertekin'e bundan sonraki eğitim ve öğretim hayatında belediye olarak yardım etme sözü verdi.

Eryılmaz, “Uygur Türklerinin yaşadığı Çin'de zor şartlarda yaşam mücadelesi verdiğini öğrendiğim Ertekin kardeşimize elimizden gelen yardımı yapacağız” dedi.

Eryılmaz, sömestr nedeniyle ziyaretinde karnesini de beraberinde getiren Ertekin'e, Türkiye'deki eğitim yaşamı boyunca destek olacağını ifade ederek, “İleriki yıllarda ülkemize de yararlı olacağını ümit ettiğimiz Ertekin'e yardım etmenin haklı gururunu yaşıyoruz” dedi.

Genç öğrenciyle hatıra fotoğrafı da çektiren Eryılmaz, Ertekin'in bundan sonraki eğitim hayatını yakından takip edeceğini ve her türlü sıkıntı ve sorunda kendisini ziyaret edebileceğini belirtti.

Hiç yorum yok: