Çevreye Duyarlı Öğrenciler - Eğitim Haberleri

14 Mart 2008 Cuma

Çevreye Duyarlı Öğrenciler

Yenikent Belediyesi, evsel atık yağların toplanması ve biyodizele dönüştürülmesi için proje başlattı. Öğrenciler yazın TEMA Vakfınca kamplara götürülecek.

YENİKENT Belediyesi'nce öğrencilere ve apartman görevlilerine, evsel atık yağın zararları ve toplanıp Biyodizele dönüştürülmesi ile ilgili eğitim semineri verildi. Alternatif Enerji ve Biyodizel Üreticiler Birliği (ALBİYO-BİR) Genel Başkanı Tamer Afacan ve Kimya Mühendisi Nagihan Çakır tarafından verilen seminer, Yenikent Belediyesi Eğitim ve Kültür Salonu'nda yapıldı. Toplantıya, Belediye Başkanı Emin Özer, okul yöneticileri, öğrenciler ve apartman görevlileri katıldı.

SEMİNER VERİMLİ OLACAK

Seminerde konuşan Özer şunları söyledi: "Şehrimizin çocuklarının bilinçlenmesi ve ülke ekonomisine katkıda bulunması için yapılan bu seminerin verimli olacağına inanıyorum. Bu konuda beldemizde yaşayan tüm ailelerin evsel atık yağlarının verilecek kaplarda biriktirerek faydalı hale dönüştürülmesi için gerekeni yapacaklarına inanıyorum. Aksi taktirde lavabolara veya dışarı dökülen atık yağların şehrin alt yapısına ve çevremize büyük zararlar verecektir. Bu konuda belde halkımı bilinçlendiren ALBİYO BİR (Alternatif Enerji ve Biyodizel Üreticiler Birliği) yöneticilerini kutluyorum" dedi.

Başkan Emin Özer'e plaket

ALBİYO-BİR Genel Başkanı Tamer Afacan, Yenikent Belediyesi'nin Türkiye ekonomisine ve çevreye gösterdiği duyarlı davranışından dolayı Belediye Başkanı Emin Özer'e plaket verdi. Afacan, Yenikent Belediyesi'nin yaptığı bu çalışmaları Türkiye'de bir çok büyük illerin dahi yapamadığını belirterek, "Bu misyonu yüklenen ve her konuda büyük atılımlar gerçekleştiren Yenikent Belediyesi'ni ve başkanını kutluyorum" dedi.

Hiç yorum yok: