Başkan Aziz Duran'dan Eğitime Destek... - Eğitim Haberleri

14 Mart 2008 Cuma

Başkan Aziz Duran'dan Eğitime Destek...

Adapazarı Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Duran, Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yazıcı ile Birlikte Yavuz Selim İlköğretim Okulu'nu Ziyaret Etti.
Adapazarı Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Duran, Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yazıcı ile birlikte Yavuz Selim İlköğretim Okulu'nu ziyaret etti.
Büyükşehir Belediye Başkanı Aziz Duran'ın Yavuz Selim İlköğretim Okulu'nu ziyareti sırasında Okul Aile Birliği Başkanı Emine Meltem Tuncer, okula yaptığı çevre düzenlemesi katkısından dolayı Başkan Duran'a teşekkür plaketi verdi.

Okul Müdürü Hüseyin Sami Veli, "Başkanımızdan okul bahçemizin düzenlenmesi konusunda yardım talebinde bulunmuştuk. Sağ olsun bizleri kırmadı ve bahçemizi güzelleştirdi. Kendisine çok teşekkür ediyoruz" dedi.


Sakarya İl Milli Eğitim Müdürü Murat Yazıcı ise, "Başkanımız bütün okullarımıza destek veriyor. Kendisine Milli Eğitim camiası adına teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Başkan Aziz Duran, daha sonra sınıfları da ziyaret ederek, öğrencilere kitap hediye etti. 8. sınıf öğrencilerine OKS'ye hazırlık kitabı hediye eden Başkan Duran, "İnşallah sınavlarda çok güzel başarılar elde edip önemli mevkilere gelirsiniz. Hepinize başarılar diliyorum" dedi.

Başkan Duran, ana sınıfını da ziyaret etti. Miniklerle tek tek ilgilenen Başkan Duran, ana sınıfı öğrencilerine boya ve boyama kitabı verdi. Yavuz Selim İlköğretim Okulu İzci Kulubü öğrencileri de Başkan Duran'a çiçek takdim etti.

Hiç yorum yok: