14 Mart Tıp Bayramı, Eskişehir'de Muhtelif Faaliyetlerle Kutlandı. - Eğitim Haberleri

14 Mart 2008 Cuma

14 Mart Tıp Bayramı, Eskişehir'de Muhtelif Faaliyetlerle Kutlandı.

14 Mart Tıp Bayramı, Eskişehir'de muhtelif faaliyetlerle kutlandı.
Kutlamalar, Eskişehir Tabip Odası Başkanı Prof. Dr. Demet Özbabalık ile ESOGÜ Tıp Fakültesi Dekanı Zübeyir Kılıç'ın Vilayet Meydanı'ndaki anıta çelenk koymalarıyla başladı. Daha sonra üniversitenin Meşelik Kampüsü'nde konferans düzenlendi. Konferansta konuşan Vali Kadir Çalışıcı, dünyanın en iyi hekimlerinin Türkiye'de yetiştiğini söyledi. Ülkedeki bazı sektörlerin meselelerinin olduğunu belirten Çalışıcı, "Sağlık sektörünün de meseleleri bulunuyor. Türkiye'deki meseleler, zincirleme yoluyla bütün sektörleri etkiliyor. Ülkenin hemen hemen her bölgesinde görev yaptım. Her gittiğim yerde hekim arkadaşlarımla birlikte oldum. 'Hekimlere sahip çıkalım, onlar da vatandaşlara sahip çıksın' düşüncesinde oldum. Çünkü, hekimlere bir şey olsa, vatandaşın yarasını kim saracak? Hekimlere olan borcumuzu ödeyemeyiz. Hekimlerimizin karşılaştığı sosyo-ekonomik sıkıntıları iyi biliyorum. Hekimler, yeri geldiğinde ülkesi için canını verebilen insanlardır. Türk milletinin iftarıdırlar" dedi.

Hiç yorum yok: