Nevşehir’in Avanos ilçesinde, ilköğretim okulunda proje çalışmaları için kullanılan vernik, 8 öğrencinin zehirlenmesine neden oldu. - Eğitim Haberleri

4 Nisan 2008 Cuma

Nevşehir’in Avanos ilçesinde, ilköğretim okulunda proje çalışmaları için kullanılan vernik, 8 öğrencinin zehirlenmesine neden oldu.

Nevşehir'in Avanos ilçesinde, ilköğretim okulunda proje çalışmaları için kullanılan vernik, 8 öğrencinin zehirlenmesine neden oldu. Hastaneye kaldırılan öğrenciler, tedavilerin ardından taburcu edildi.

Avanos ilçesindeki Alaettin İlköğretim Okulu 6-A sınıfında öğrenciler, proje çalışmaları için vernik kullanmaya başladılar. Mobilya ve dekorasyon parlatılmasında da kullanılan verniği soluyan öğrencilerden Kübra Kızıltepe, Kübra Çiftçi, Merve Alay, Mehmet Orman, Buse İş, Aslı Poyraz, Fatma Aladağ ve Avşar Temel, bir süre sonra bulantı ve karın ağrısı şikayetleri başlayınca Nevşehir Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'ne kaldırıldı. Durumları iyi olan 8 öğrencinin vernik teneffüsü nedeniyle zehirlendikleri anlaşıldı. Öğrenciler, tedavilerinin ardından evlerine gönderildi.

Hiç yorum yok: