stiklal Marşı'nı en iyi okuma yarışmasında, dereceye giren çocuklara verilen kitap "erotik" çıktı, aileler şokta. - Eğitim Haberleri

18 Mart 2008 Salı

stiklal Marşı'nı en iyi okuma yarışmasında, dereceye giren çocuklara verilen kitap "erotik" çıktı, aileler şokta.

İstiklal Marşı'nı en güzel okuyan ilkokullu kız, ödül olarak kitap hediye edilince çok sevindi. Ancak satırlar arasında seksi tasvirlerini görünce şaşkına döndü.

Tokat Eğitim Bir-Sen Şube Başkanlığı, 9 Mart'ta Tokat İmam Hatip Lisesi Konferans Salonu'nda İstiklal Marşı'nı en güzel okuma yarışması düzenledi. Tokat İl Milli Eğitim Müdürlüğü kanalıyla tüm öğrencilere duyurulan yarışmaya katılan miniklere, kitap hediye edildi.

'AYIP BUNLAR'

26 Haziran İlköğretim Okulu'nu temsil eden C.R.'ye de Akis Yayınevi'nden çıkan Oğuz Gözen'in "Sahipsiz Kalpler" adlı kitabı verildi. Kitabı okuyan 10 yaşındaki C.R., hayatının şokunu yaşadı. Küçük kız "Bunda ayıp şeyler yazıyor" diyerek kitabı babasına gösterdiğinde, baba K.R. de gözlerine inanamadı. Çünkü kitapta, "Muhabbet tellalından kadın aldım. Emsalsiz bacakları, tüm güzelliğiyle ortaya çıkmıştı. İri göğüsleri, bluzunu parçalayıp dışarıya fırçalayacaktı" gibi ifadeler geçiyordu.

SUÇ SPONSORDA MI?
Baba K.R. bu kitabı çocuğuna hediye edenleri mahkemeye vereceğini söylerken, Eğitim-Bir-Sen Tokat Başkanı Cemil Çağlar ise kitapları sponsor yayınevinin dağıttığını, kendilerinin bilgisinin olmadığını belirtti.

Hiç yorum yok: