İnternetten küfürleşen liseli kızlar, Taksim meydanında düelloya tutuştu. - Eğitim Haberleri

18 Mart 2008 Salı

İnternetten küfürleşen liseli kızlar, Taksim meydanında düelloya tutuştu.

İnternette 'Chat' yaparken henüz öğrenilemeyen nedenle tartışan Şişli Sağlık Meslek Lisesi 3'üncü sınıf öğrencisi P.S.K (17) ile A.Ö.(17) Taksim Meydanı'nda buluşmak için anlaştı.

Buluşma noktasına arkadaşlarıyla gelen P.S.K. (17) ile A.Ö.(17) arasındaki tartışma bir süre sonra kavgaya dönüştü.

BIÇAKLAR ÇEKİLDİ

İki kız öğrenci saç saça kavga ederken diğer kızlar da kavgaya karıştı. İki grup arasındaki kavgada bıçaklar da konuştu

P.S.K çantasından çıkardığı maket bıçağını karşı gruptaki A.Ö.'nün bacağına doğru salladı. Bu sırada P.S.K.'nın darbelerinden birisi de kendi arkadaşı M.Ç.'ye(18) isabet etti. Kanlar içinde kalan iki kız yere yığıldı.

Acılar içerisinde kıvranan iki öğrenci polis ekiplerince bir taksiye bindirilerek Taksim İlkyardım Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. P.S.K. ve beraberindeki bir başka arkadaşı ise polis tarafından gözaltına alınarak ekip aracına bindirildi.

ANNEYİ POLİSLER ENGELLEDİ
Hastane önünde bekleyen yaralı A.Ö.'nün annesi, P.S.K.'ye saldırmak istedi. Öfkeli anneyi polis engelledi.

P.S.K.'nın babası kamber k.,"Kızımla diğerleri internetten küfürleşiyordu. Engel olmaya çalıştım. Dinlemediler. Bugün buluşmuşlar. Nedenini ben de bilmiyorum" diye konuştu.

Yaralanan öğrencilerin durumunun iyi polis, olayla ilgili geniş soruşturma başlattı.

Hiç yorum yok: