İstanbul Fatih’teki Çapa İlköğretim Okulu, MEB’in yeni eğitim müfredatının denendiği 120 okul içinde en çok verimin alındığı okul olarak belirlendi. - Eğitim Haberleri

24 Mart 2008 Pazartesi

İstanbul Fatih’teki Çapa İlköğretim Okulu, MEB’in yeni eğitim müfredatının denendiği 120 okul içinde en çok verimin alındığı okul olarak belirlendi.

Milli Eğitim Müdürü Ata Özer, okulun birçok AB projesini ve yeni eğitim müfredatını başarı ile uyguladığını belirtti. 30'ar öğrencilik sınıflarda eğitim verilen okulda dersler bilgisayar programlarından yüklenerek, projeksiyon aleti ile akıllı tahtaya yansıtılıyor. Tebeşirin kullanılmadığı sınıflarda öğretmen dersi her öğrenciye özel olarak anlatıyor. Böylece tüm öğrencilerin derslerde başarılı olması hedefleniyor. Bin 500 öğrencinin eğitim gördüğü okul, yönetim ve velilerin işbirliği ile AB standartlarına kavuştu. İlköğretim birinci sınıf öğrencilerine öğrenci odaklı yeni eğitim sistemine dayalı olarak ders veriliyor. MEB'in pilot uygulamalarının okulda başarı ile uygulanmasının bakanlığı da sevindirdiği belirtiliyor. AB tarafından açılan ve öğrenci - öğretmen değişimi programlarının da uygulandığı okulda, öğrencilerin gerçekleştirdikleri projeler AB tarafından da yakından izleniyor. Özellikle bilimsel proje alanında bugüne kadar uluslararası alanda 120 projeye imza atan okula gelen AB yetkilileri Türk eğitim sisteminin Avrupa'ya entegrasyonu uyarınca Çapa

İlköğretim Okulu'nun model alınmasını istediği belirtildi.

Hiç yorum yok: