Ankara'da bir ilköğretim öğretmenine yönelik 'taciz' iddiaları velileri isyan ettirdi. - Eğitim Haberleri

24 Mart 2008 Pazartesi

Ankara'da bir ilköğretim öğretmenine yönelik 'taciz' iddiaları velileri isyan ettirdi.

Ankara Mamak'ta Mehmet Çekiç İlköğretim Okulu 3'üncü sınıfta okuyan kız öğrenciler S.A. ve Y.A., ailelerine, sınıf öğretmenleri M.A.'nın kendilerini taciz ettiğini, kucağına alarak öptüğünü söyledi. Bunun üzerine öğrenci aileleri, evli ve 2 çocuk babası olan sınıf öğretmeni M.A.'dan şikayetçi oldu.

Yapılan şikayet üzerine gözaltına alınan sınıf öğretmeni M.A. çıkarıldığı 4'üncü Sulh Ceza Mahkemesi'nde tutuklandı. Cezaevine konulan M.A. ifadesinde, kendisine iftira atıldığını, 10 yıldır aynı okulda görev yaptığını ve böyle bir olayın mümkün olmadığını söyledi. Şikayetçi olan iki öğrencinin aileleri dışındaki sınıf velileri okul bahçesinde toplanarak M.A.'nın tutuklanmasına tepki gösterdi. Çocuklarını derse sokmayan veliler, öğretmene komplo kurulduğunu iddia etti.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ben oğlu babam 25 yıllık öğretmen önceki seneler yapmayıp bu senemi yapsın bu haberi yazanı sikip amına koymayı iserim DHA yani doğanhaber ajansı nı kapatıracağımdan eminolun yalancılarda şimdi çekiyo cezasını bu haberi yazanda çekecek babam çıkınca hepsinin AMINA KOYACAM.