Özürlü Çocukların Eğitim ve Rehabilitasyon Hizmetlerine Yönelik Olarak Verilen Bireysel Eğitim Bedeli Aylık 292 YTL - Eğitim Haberleri

29 Ocak 2008 Salı

Özürlü Çocukların Eğitim ve Rehabilitasyon Hizmetlerine Yönelik Olarak Verilen Bireysel Eğitim Bedeli Aylık 292 YTL

Milli Eğitim Bakanlığının gözetim ve denetimi altında özel örgün eğitim veya yaygın eğitim programı uygulayan kurumlar tarafından özürlü çocukların eğitim ve rehabilitasyon hizmetlerine yönelik olarak verilen bireysel eğitim bedeli aylık 292 YTL, grup eğitim bedeli ise aylık 84 YTL olarak tespit edildiği'' bildirildi.

Maliye Bakanlığının konuya ilişkin 2008 yılı Merkezi Yönetim Bütçe Uygulama Tebliği, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlandı. Tebliğ, 1 Ocak 2008 tarihinden geçerli yürürlüğe girdi.

Konuya ilişkin, 1 Haziran 2007 tarihinde yürürlüğe giren tebliğde, bireysel eğitim bedeli aylık 280 YTL, grup eğitim bedeli ise aylık 80 YTL olarak belirlenmişti. (Anadolu Ajansı)

Hiç yorum yok: