Karıkoca İki Girişimcinin Kurduğu Çocuk Köşkü Anaokulu, Türkiye'deki 'Çocuklu Yabancılardan' Büyük İlgi Görüyor - Eğitim Haberleri

29 Ocak 2008 Salı

Karıkoca İki Girişimcinin Kurduğu Çocuk Köşkü Anaokulu, Türkiye'deki 'Çocuklu Yabancılardan' Büyük İlgi Görüyor

İki girişimcinin kurduğu Çocuk Köşkü Anaokulu, Türkiye’deki ’çocuklu yabancılardan’ büyük ilgi görüyor. Yeşilköy’de tarihi bir köşkte eğitime başlayan okulda 2-6 yaş arasındaki çocuklara hizmet verilecek. 50 çocuk kapasitesi olan Çocuk Köşkü’nde şu anda 5’i yabancı uyruklu 17 çocuk eğitim görüyor.

Çocuk Köşkü Anaokulu Genel Müdürü Müdürü Filiz Akçay, isteğe bağlı olarak karma sınıf da oluştuulduğunu belirterek şöyle konuştu:

"Öğrenci sayımız her gün 2-3 artıyor. 5 yabancı çocuğumuzun 5’i de farklı ülkelerden. Şimdiden uluslararası olduk. Okulumuz altyapı olarak da çok farklı. Çocukların kullanacağı sabunlar, Oyuncaklar ve boyalar çok özel malzemelerden. Hijyene çok önem veriyoruz. Yemekler için de çok farklı bir malzeme ve pişirme sistemi kurduk. Avrupa Birliği (AB) ile ortak projelere de başladık."

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu okulu 2 kez gıttım ve gezdım fakat burda anlatılanlar kadar abartmaya hıc gerek yok 10dan fazla cocuk sayısı yok sanırım ve butun yaslar karısık.uyugulanan bır egıtım de dıkkatımı cekmedı..yabancı olan aıle cocuklarıda goremedım.ogrencı yok kı koca okulda

Adsız dedi ki...

kesinlikle yalan.yıl ortasında okulu kapatıp, milli eğitim onay vermiyor vb yalan bir sürü sebep sayıp, okulu floryaya taşıdılar.aynı okulun yerinde şimdi bilfen var.hem de Milli Eğitimden onaylı..çok garip..hani meb onay vermiyordu. aman diyeyim floryada "International school" diye biryer açmışlar.ben olsam çocugumu emanet etmezdim.