Çankaya Belediye Başkanı Prof. Dr. Muzaffer Eryılmaz, İl Milli Eğitim Müdürü Murat Bey Balta ve Beraberindeki Heyeti Makamında Kabul Etti - Eğitim Haberleri

29 Ocak 2008 Salı

Çankaya Belediye Başkanı Prof. Dr. Muzaffer Eryılmaz, İl Milli Eğitim Müdürü Murat Bey Balta ve Beraberindeki Heyeti Makamında Kabul Etti

Çankaya Belediye Başkanı Prof. Dr. Muzaffer Eryılmaz, İl Milli Eğitim Müdürü Murat Bey Balta ve beraberindeki heyeti makamında kabul etti.

Ankara Valisi Kemal Önal tarafından hazırlanan teşekkür belgesini Eryılmaz'a sunan Balta, eğitime katkı için belediyeler ile oluşturulan sinerjiden duydukları memnuniyeti ifade ederek, başkanların sayesinde Ankara'yı eğitimin de başkenti yaptıklarını söyledi. Murat Bey Balta, "Eğitime yüzde 100 Destek Kampanyası Türkiye'de bir dayanışma rüzgarı estirdi. Ancak, Ankara'da belde belediyeleri dahil tüm belediyelerin ve hayırsever yurttaşların özverili destekleriyle kampanyada ülkemizin dinamo gücü olmayı

başardık. Çankaya'da belediyenizin ve özellikle sizin çabalarınızı izliyor, ilçe dışında da yapılan okul tadilat çalışmalarınızı, okullarda düzenlediğiniz süt kampanyası ve yoksul bölgelerdeki okullara öğle yemeği dağıtımı çalışmalarınızı takdirle karşılıyoruz" dedi.

Ülkenin geleceğine ışık tutmanın eğitime destekten geçtiğini dile getiren Eryılmaz, "Milli Eğitim kayıtlarına geçen 1.5 trilyonluk desteğin dışında yaptığımız bakım onarım, düzenleme çalışmaları, beslenme kampanyaları ile 6 trilyonluk bir bütçe ayırarak elimizden geleni yaptık. Yeni belediyeler yasasındaki düzenleme ile eğitim alanına yardım elimizi uzatmamız daha da kolaylaştı. Ülkemizin aydınlık geleceği için sizlerden gelen tüm talepleri karşılamaya devam edeceğiz" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: