Türkiye Kamu-sen Ordu Şubesi, Hüseyin Çelik'e 2007-2008 Eğitim ve Öğretim Yılının İlk Yarısındaki Uygulamalarından Dolayı Karne Verdi - Eğitim Haberleri

27 Ocak 2008 Pazar

Türkiye Kamu-sen Ordu Şubesi, Hüseyin Çelik'e 2007-2008 Eğitim ve Öğretim Yılının İlk Yarısındaki Uygulamalarından Dolayı Karne Verdi

Türkiye Kamu-Sen Ordu Şubesi, Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'e 2007-2008 eğitim ve öğretim yılının ilk yarısındaki uygulamalarından dolayı karne verdi.

Sendika binasında düzenlediği basın toplantısıyla Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik'in karnesini açıklayan Kamu-Sen Ordu Şubesi Dış İlişkiler Sekreteri Şenol Özmen, Bakan Çelik'in ilk yarı karnesinin zayıflarla dolu olduğunu söyledi. Özmen, "Görülen sonuçlar ışığında bakanın ikinci dönemde çok çalışması gerekmektedir. Bizler yapılan olumlu çalışmaları takdir etmesini biliriz. Ancak her zaman olduğu gibi yanlışlıkları da kamuoyuyla paylaşırız. Sayın bakanın zayıflarını düzeltmesini, eğitim çalışanlarının

ise mutlu ve huzurlu bir tatil temenni ederiz" dedi.

Hiç yorum yok: