Samsun Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Tahsin Nas, Turizmde nitelikli elemana ihtiyaç var dedi - Eğitim Haberleri

27 Ocak 2008 Pazar

Samsun Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Tahsin Nas, Turizmde nitelikli elemana ihtiyaç var dedi

Samsun Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Tahsin Nas, hizmet sektörü içerisinde en önde gelen ve ülke ekonomisini kalkındıracak döviz girdisinde en büyük paya sahip olan turizm sektörünün nitelikli elemana ihtiyacı olduğunu söyledi.

2007-2008 eğitim-öğretim döneminde açılan Bafra Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi'ni ziyaretinde konuşan Nas, Türkiye'nin turizm açısından önemli bir potansiyele sahip olduğunu dile getirerek, "Ülkemizin ekonomik sıkıntılar yaşadığı dönemlerde hem dış açıkların giderilmesinde hem de işsizliğin azalmasında bu sektörün katkısı görülmüştür. Dolayısı ile bu sektördeki kazanımların devamlılığını istiyorsak nitelikli elemanlar yetiştirmeliyiz." dedi. Bafra Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi'nin vereceği eğitimle başarılı olacağını dile getiren Nas, okul idaresinin 15 günde bir yaptıkları kaynaşma yemekleri ile güzel açılımlar yapacaklarına inandığını söyledi.

Hiç yorum yok: