Karaçoban İMKB Yatılı Bölge İlköğretim Okulu’nda (YİBO) yatağında ölü olarak bulunan Kaya İşçimen'in ölüm nedeni açığa çıkmadı - Eğitim Haberleri

27 Ocak 2008 Pazar

Karaçoban İMKB Yatılı Bölge İlköğretim Okulu’nda (YİBO) yatağında ölü olarak bulunan Kaya İşçimen'in ölüm nedeni açığa çıkmadı

Erzurum'un Karaçoban İlçesi Kaymakamı Suat Demirci, İMKB YİBO'da Kaya İşçimen isimli öğrencinin ölümüyle ilgili olarak, “Otopsi sonucu henüz gelmedi” dedi. Demirci, 23 Ocak tarihinde, Karaçoban İMKB Yatılı Bölge İlköğretim Okulu'nda (YİBO) yatağında ölü olarak bulunan Kaya İşçimen (12) adlı öğrencinin cenazesinin defnedildiğini söyledi. Demirci ayrıca, İşçimen'in kardeşinin bazı iddialarının bulunduğunu ifade ederek, “O konuda bir rapor hazırladım. Bu raporu, sayın Valimiz Celaletin Güvenç'e sunacağım. O de gereken açıklamayı yapacaktır” diye konuştu.

Hiç yorum yok: