Samsun Karşıyaka Lisesi, teknoloji sınıfına kavuştu - Eğitim Haberleri

27 Ocak 2008 Pazar

Samsun Karşıyaka Lisesi, teknoloji sınıfına kavuştu

Samsun Karşıyaka Lisesi, teknoloji sınıfına kavuştu. Canik Beldesi'nin tek lisesi olan Karşıyaka Lisesi teknoloji sınıfında 63 öğrenci aynı anda eğitim görecek.

Canik Beldesi sınırları içinde bulunan Karşıyaka Lisesi'nde yaptırılan teknoloji sınıfı düzenlenen törenle hizmete açıldı. Programda konuşan Canik Belediye Başkanı Osman Genç, genç dimağların en iyi eğitim almaları amacıyla teknoloji sınıfını yaptırdıklarını söyledi.

Çağın bilgi ve teknoloji çağı olduğunu belirten Belediye Başkanı Genç, "Teknoloji çok hızlı bir şekilde değişiyor. Çağa ayak uydurmak için kesinlikle hem kendimiz hem de yeni neslimizin teknolojiyi öğrenmesi ve yaşanan değişiklikleri de yakınen takip etmesi gerekiyor . Bunun için beldemizin tek lisesi olan Karşıyaka lisemize öğrencilerin kendilerini en iyi bir şekilde yetiştirmeleri için teknoloji sınıfı açtık. Geleceğimizi emanet edeceğimiz, yarınlarımızın idarecileri ve güvenceleri olan gençlerimizi en iyi şekilde bilgi ile donatmalıyız. Önce çocuklarımıza bilgiyi verelim ki, onlardan başarı bekleyelim. Eğitime yapılan yatırım en güzel yatırım olduğunu bilen birisi olarak, hem kendi imkanlarımızla hem de diğer kurumların ve hükümetimizin yaptığı eğitim yatırımları ile gurur duyuyorum." dedi.

İl Milli Eğitim Şube Müdürü Hasan Yetik ise; Canik'te eğitim adına yapılması gerekenlerin bir bir hayata geçirildiğini, teknolojinin ışık hızı ile geliştiğini, buna ayak uydurmak için mutlaka yakınen takip edilmesi gerektiğini ve Canik'te eğitime yapılan bu kadar yatırıma karşılık başarının kaçınılmaz olduğunu vurguladı.

Karşıyaka Lisesi'nde açılan ve 63 öğrencinin aynı anda eğitim göreceği teknoloji sınıfı için 15 bin YTL harcandığı ifade edildi.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ben oradaydım karşıyaka lisesi öğrencisiyim osman genç'e teşşekkir ederim lisemize böle bişeyi kazandırdığı için sağolsun

Adsız dedi ki...

saolsun osman genç.gerçekten çok güzel oldu.
k

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Teknolojiden bihaber olan karşıyaka lisesi öğrencileri şimdi daha kapsamlı eğitime mi kavuştu. Karşıyaka lisesindeki öğrenciler sadece kırıp dökmeyi bilirler ama suç onların değil, etrafa bi baksanıza ceza evi mahallesi belediye evleri, dar gömlek, bol kot pantolon ve sivri burunlu ayakkabı modası karşıyaka lisesinde bitmez, teknoloji sınıfı gelse de bitmez gelmese de bitmez.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben karşıyaka lisesi mezunuyum(1998) bizim zamanımızda böyle teknolojik aletler yoktu. teknoloji sınıfı çok iyi düşünülmüş. emeği geçen herkesin eline sağlık. umarım öğrenciler kıymetini bilirler.

Adsız dedi ki...

ben karşıyaka lisesi
nin eski ögrencisiyim 2 sene önce mezun olsum artık bu okulun kavga dövüşle anılması yanlış tamam cezaevi mahallesi belediye evleri sondurak soguksu orda çok pis bi mahallese ama artık olmaz heralde öle şeyler bu teknoloji sınıfıyla okul daha iyi bir egitim verir inşallah suat koçer o okulda oldugu surece o okuldan disiplin eksik olmaz saol suat hocammmm

Adsız dedi ki...

ben bu okuldan 2 sene önce mezun oldum şu an üniversite öğrencisiyim.... daha iyi eğitim için sanırım bizim mezun olmamızı beklemişler

Adsız dedi ki...

bu okuldan yeni mezun oldum suat hoca bir klasiktir ama doruktayken bırakmak lazım okulum adına sevindim daha çok şey hak ediyor bütün eski arkadaşlarıma selamlar