Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, Diyarbakır'ın Çermik İlçesinde Yapılacak Öğrenci Yurdunun Temel Atma Törenine Katıldı - Eğitim Haberleri

27 Ocak 2008 Pazar

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, Diyarbakır'ın Çermik İlçesinde Yapılacak Öğrenci Yurdunun Temel Atma Törenine Katıldı

Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde yapılacak öğrenci yurdunun temel atma törenine katıldı.

Diyarbakır'ın Çermik ilçesinde K.V.K tarafından yapılacak öğrenci yurdunun temel atma ve Ercan Demirkol Anadolu Lisesi'nin resmi açılış törenlerine Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, Diyarbakır Valisi Hüseyin Avni Mutlu, K.V.K Yönetim Kurulu Başkanı Murat Vargı, Genel Müdür Bülent Çavuşoğlu, Genel Müdür Yardımcısı Tufan Donat ve çok sayıda vatandaş katıldı. Öğrenci yurdu temel atma töreninde konuşan Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, eğitimde önemli yatırımlara imza attıklarını, eğitim yatırımlarına özel

sektörün büyük destek verdiğini söyledi. Bakan Çelik, K.V.K yöneticilerinin eğitim yatırımı için yaptıkları tekliflerin geri çevrilmediğini de belirtti. Milli Eğitim Bakanı Çelik, Çermik'e 12.5 trilyon değerinde bir eğitim kampüsü yapacaklarını söyledi.

K.V.K Yönetim Kurulu Başkanı Murat Vargı da hükümetin başlattığı eğitim seferberliğinin sadece devletin sırtında olmaması gerektiğini belirterek, "Daha önce Ercan Demirkol Anadolu Lisesi'ni yaptık. Eğitim seferberliği sadece devletin üzerinde çalışacağı bir saha değil. Buralardan faydalanan öğrencilerin devletimiz ve halkımız için faydalı ve saygılı birer birey olacaklarını söyledi. Konuşmaların ardından K.V.K Yönetim Kurulu Başkanı Vargı, Bakan Çelik ve Vali Mutlu'ya plaket verdi. Milli Eğitim Bakanı

Çelik ise yatırımlarından dolayı Vargı'ya plaket verdi. Konuşmaların ardından 150 kişilik öğrenci yurdunun temeli atıldı.

Daha önce K.V.K tarafından yaptırılan Ercan Demirkol Anadolu Lisesi'nin resmi açılışı da Bakan Çelik tarafından yapıldı. Açılış öncesi konuşan Ercan Dekirkol'un babası Süleyman Demirkol, oğlunun 27 yıl yaşadığını ancak arkasında adının sürekli yaşanacak bir eser bıraktığını belirtti. Konuşma esnasında Ercan'ın annesi Hülya Demirkol gözyaşlarına hakim olamadı. Milli Eğitim Bakanı Çelik, sınıfları dolaşarak öğrencilere karnelerini dağıttı. Bakan Çelik, ana sınıf öğrencilerini severek onlara karnelerini ve çeşitli hediyeler verdi.

Hiç yorum yok: