Şırnak'ta bir ilköğretim okulunun öğrenci ve öğretmenleri, topladıkları gıda ve giyim malzemelerini yardıma muhtaç 32 aileye dağıttı. - Eğitim Haberleri

7 Ocak 2008 Pazartesi

Şırnak'ta bir ilköğretim okulunun öğrenci ve öğretmenleri, topladıkları gıda ve giyim malzemelerini yardıma muhtaç 32 aileye dağıttı.

Tümgeneral Ömer Keçecigil İlköğretim Okulu öğretmenlerinden Recep Tokgöz, gazetecilere yaptığı açıklamada, kampanyayı, öğrencilerinin yardıma muhtaç ailelere imkanları ölçüsünde destek vermek için kampanya düzenlemek istediklerini söylemeleri üzerine başlattıklarını belirtti.
Kampanyaya öğretmenler ile velilerin de destek verdiğini ifade eden Tokgöz, şunları söyledi:
“Çocuklar, kendi imkanlarıyla giyim, gıda, oyuncak ve kırtasiye gibi malzemeleri temin ettiler. Çocukların bu davranışı bizi çok mutlu. Biz de elimizden geldiğince destekledik. Birlikte paketlediğimiz yardım malzemelerini Gündoğdu Mahallesi'nde önceden belirlediğimiz 32 aileyi ziyaret ederek öğrencilerimizle birlikte ulaştırdık.”

Hiç yorum yok: