İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, üniversite öğrencilerine burs - Eğitim Haberleri

7 Ocak 2008 Pazartesi

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, üniversite öğrencilerine burs

İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından, üniversite öğrencilerine verilen Ahmet Piriştina Eğitim Yardım Sandığı Bursu'ndan yararlanmak üzere belgelerini teslim etmeye hak kazananlar belli oldu.

Sonuçlar için: http://burs.izmir.bel.tr/

İzmir Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, Ahmet Piriştina Eğitim Yardım Sandığı Bursu için 2007-2008 dönemi başvuruları değerlendirildi. Evrak teslim etmeye hak kazanan 20 bin öğrencinin ismi belirlendi.

Sonuçların internet ortamında www.izmir.bel.tr adresinde açıklanacağı, burs bürosunda 7 Ocakta başlayacak randevulu evrak kabulünün 7 Martta sona ereceği belirtildi.

2004-2005 öğretim döneminden itibaren eski Büyükşehir Belediye Başkanı merhum Ahmet Piriştina adına verilmeye başlanan aylık 100 YTL eğitim bursu için 40 bin kişinin başvuruda bulunduğu ve işlemlerin bu yıl ilk kez tamamen internet üzerinden gerçekleştirildiği belirtildi.

MODERN BURS BÜROSU

Geçen yıllarda beklenenin üzerinde başvuru olması nedeniyle Büyükşehir Belediyesi, burs kayıt sistemini tamamen yeniledi. Milli Kütüphane Caddesi No:10/1-A Konak adresinde oluşturulan büroda 11 personel, sadece evrak kayıt işleriyle ilgilenecek.

Randevu sistemine geçilmesine karşın, günlük düzenlemeyi sağlamak için büroya elektronik sıralama cihazı da yerleştirildi. Buradan sıra alan öğrencilerin dışarıda beklemelerini önlemek amacıyla bekleme salonu oluşturuldu.

Hiç yorum yok: