Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde, Güneydoğu Bölgesi'nde güç şartlarda eğitim gören öğrenciler için yardım seferberliği başlatıldı. - Eğitim Haberleri

19 Mart 2008 Çarşamba

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde, Güneydoğu Bölgesi'nde güç şartlarda eğitim gören öğrenciler için yardım seferberliği başlatıldı.

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde, Güneydoğu Bölgesi'nde güç şartlarda eğitim gören öğrenciler için yardım seferberliği başlatıldı.
Kdz. Ereğli'de "Erdemir Mensupları Yardımlaşma Sandığı Vakfı Emeklileri Derneği'nce başlatılan yardım kampanyasına Kestaneci Mahallesi'nde bulunan Pestilci İlköğretim Okulu öğrencilerinden büyük destek geldi.

Güneydoğu Bölgesi'ndeki okullarda eğitim gören arkadaşları için giyim ve kırtasiye malzemelerinden oluşan 200 paketlik bir yardımda bulunan öğrenciler, kampanyaya katılmaktan duydukları mutluluğu dile getirdi. Öğrencilerin gösterdiği özveriye teşekkür eden Dernek Başkanı Reha Yener ise yardım kampanyasının tamamlanmasının ardından toplanan malzemelerin TIR'larla ihtiyaç duyulan bölgelere sevk edileceğini kaydetti.

Hiç yorum yok: