Milli Eğitim Bakanlığı, il içi yer değiştirmeler konusunda tereddütlerin olduğu gerekçesiyle açıklama yaptı. - Eğitim Haberleri

19 Mart 2008 Çarşamba

Milli Eğitim Bakanlığı, il içi yer değiştirmeler konusunda tereddütlerin olduğu gerekçesiyle açıklama yaptı.

Milli Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdür Yardımcısı Hikmet Orman imzası ile İl Milli Eğitim Müdürlüklerine gönderilen açıklamada, 31 Temmuz 2008 tarihine kadar zorunlu hizmetini tamamlayacak olan öğretmenlerin, isteğe bağlı olarak il içinde yer değiştirme isteğinde bulunup bulunamayacakları konusunda tereddütler oluştuğu bildirildi. Yapılan açıklamada, 2008 Yılı İl İçi Yer Değiştirme Kılavuzunda; hizmet süresi ve hizmet puanı hesabında 31 Temmuz tarihinin esas alınacağı ve bu tarihe göre bulundukları eğitim kurumlarında 2 yılını dolduranların başvuruda bulunabilecekleri ifade edildi.

-ZORUNLU HİZMETTE 4 YIL, AYNI İLÇEDE 5 YIL ÇALIŞANLAR BAŞVURABİLECEK-

Açıklamada ayrıca birinci hizmet bölgesinin D ve E sınıfı ilçelerinde görevli zorunlu çalışma yükümlüsü öğretmenlerden 31 Temmuz tarihine göre son iki yılı bulundukları eğitim kurumunda çalışmak şartıyla, farklı zorunlu hizmet bölgelerinde toplam 4 yıl çalışanlar ve aynı ilçede toplam 5 yıl çalışanların isteğe bağlı olarak il içinde yer değiştirme başvurusunda bulunabilecekleri belirtildi. Açıklamada şöyle denildi:
“Belirtilen tarihe kadar zorunlu hizmetini tamamlayacak olanlar, İlsis-Özlük
Modülünde 'Zorunlu hizmet durumu' menüsünden 'Zorunlu hizmetini tamamladı'
seçeneğini yetki verilen taşra birimlerinden düzelttirdikten sonra elektronik ortamda başvuruda bulunabileceklerdir.”

Hiç yorum yok: