Önceki gün kızı tarafından öldürülen AÜ öğretim üyesi Prof. Dr. Ayşe Olcay Tiryaki, toprağa verildi. - Eğitim Haberleri

26 Mart 2008 Çarşamba

Önceki gün kızı tarafından öldürülen AÜ öğretim üyesi Prof. Dr. Ayşe Olcay Tiryaki, toprağa verildi.

Beysukent'teki evinde önceki gün öldürülen Ankara Üniversitesi (AÜ) Tıp Fakültesi İç Hastalıkları Ana Bilim Dalı Klinik İmmünoloji ve Romatoloji Bilim Dalı öğretim üyesi Prof. Dr. Ayşe Olcay Tiryaki, toprağa verildi.

Tiryaki'nin cenazesi, görev yaptığı Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde düzenlenen törenden sonra Kocatepe Camisi'ne getirildi. Burada Tiryaki'nin Türk bayrağına sarılı tabutunun başucuna yeşil renkte bir yazma örtüldüğü görüldü.

Kocatepe Camisi'ndeki törene, merhum öğretim üyesinin kız kardeşi Fatoş Tiryaki ve diğer yakınları ile Ankara Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Nusret Aras, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Murat Akal, eski Dekan Prof. Dr. Tümer Çorapçıoğlu ile öğretim üyeleri ve çalışma arkadaşları katıldı.

Tiryaki'nin kaybı nedeniyle gözyaşlarına boğulan Tiryaki'nin yakınları ve arkadaşları, üzüntülerini “Böyle bir ölümü hak etmemişti” sözleriyle dile getirdiler.

Öğle namazından sonra kılınan cenaze namazının ardından omuzlara alınan Tiryaki'nin naaşı, cenaze aracına konularak Karşıya Mezarlığı'na getirildi.Tiryaki'nin cenazesi daha sonra burada gözyaşları arasında toprağa verildi.

Hiç yorum yok: