Belediye Başkanı Haşlak, Güllüova İlköğretim Okulu’nda oluşturdukları bilgisayar sınıfının birlik ve beraberliğe güzel bir örnek olduğunu belirtti. - Eğitim Haberleri

26 Mart 2008 Çarşamba

Belediye Başkanı Haşlak, Güllüova İlköğretim Okulu’nda oluşturdukları bilgisayar sınıfının birlik ve beraberliğe güzel bir örnek olduğunu belirtti.

Gölbaşı Belediyesince Muş'un Bulanık ilçesindeki Güllüova İlk-öğretim Okulu'nda bilgisayar sınıfı oluşturuldu. Bilgisayar sınıfının açılış törenine, Bulanık Kaymakamı Fatih Aksoy, Ankara Gölbaşı Belediye Başkanı Abdulnasır Haşlak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Necim Eroğlu ve vatandaşlar katıldı.

GÜZEL BİR ÖRNEK

Törende konuşan Gölbaşı Belediye Başkanı Abdulnasır Haşlak, oluşturdukları bilgisayar sınıfının birlik ve beraberliğe güzel bir örnek olduğunu belirterek, "Bizler kardeşiz, kardeşlerimize bir nebze de olsa yardımcı olabilmek istedik. İlçe Milli Eğitim Müdürü Necim Eroğlu'nun talebi üzerine, Güllüova İlköğretim Okulu'na bilgisayar sınıfını açmayı uygun gördük" diye konuştu.

GÖNÜLLERİMİZ BİR

Farklı yerlerde yaşamanın dayanışmaya engel olmadığını belirten Haşlak, "Gönüllerimiz bir. Varılmaz sanılan yollar sevgi ile aşılır, kurulmaz sanılan hayaller sevgiyle kurulur. Türkiye'yi geleceğe hazırlamak için çocuklarımızı iyi eğitmeliyiz. Bu doğrultuda eğitime destek çalışmaları yapıyoruz" diye konuştu.

Takdire şayan davranış

BULANIK Kaymakamı Fatih Aksoy ise 180 öğrencinin eğitim gördüğü Güllüova İlköğretim Okulu'na, 15 bilgisayarın bulunduğu bilgisayar sınıfı kurdukları için Gölbaşı Belediye Başkanı Abdulnasır Haşlak'a teşekkür ederek, şunları kaydetti: "Gölbaşı Belediyesi'nin Güllüova İlköğretim Okulu'nda açtığı bilgisayar sınıfı hem bizi hem de öğrencilerimizi sevindirdi. Bu imkanın çocuklara sağlanması takdire şayan bir davranıştır. Bu tür yardımları çok önemsiyoruz. Devletin yatırımları ve yaptıkları yanında hayırsever iş adamlarımızın da son yıllarda özellikle bilgisayarlı eğitime olan ilgileri artarak devam etmektedir."

Hiç yorum yok: