Muğla Milli Eğitim Müdürü Mustafa Aksan, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün onayıyla görevden alındığını öğrenince kalp krizi geçirdi. - Eğitim Haberleri

26 Mart 2008 Çarşamba

Muğla Milli Eğitim Müdürü Mustafa Aksan, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün onayıyla görevden alındığını öğrenince kalp krizi geçirdi.

12 yıldır Muğla Milli Eğitim Müdürlüğü görevini yürüten Mustafa Aksan, iki gün önce Bakanlıklar ve Bağlı Kuruluşlarda Atamaları düzenleyen 2451 Sayılı Kanun'un 2'nci maddesince görevden alındı. Daha önce de 4 kez görevden alınan ve mahkeme kararıyla geri dönen Aksan'ın bu kez dönüş yolu da kapandı. Görevden alma Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün imzasıyla yapıldı. Resmi Gazete'de de yayımlanan kararı evinde öğrenen Aksan kalp krizi geçirdi. Yakınları tarafından ambulansla Muğla Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Aksan, ilk müdahalenin ardından İzmir'deki Özel Kent Hastanesi'ne sevk edilerek tedaviye alındı. Daha önce anjiyo yapıldığı belirlenen Aksan'ın sağlık durumunun iyiye gittiği belirtildi. Aksan'ın, Ankara'da geri hizmete alınabileceği belirtildi.

Aksan'ın görevden alınmasının normal olduğunu belirten AKP Muğla Milletvekili Yüksel Özden, “Aksan, 12 yıldan bu yana Muğla'da görev yapıyordu. Bu tür görevler, 5-6 yılla sınırlandırılıyor. Ancak Mustafa Aksan uzun süre burada kaldı. Bu nedenle bir kan değişikliği yapıldı. Bu Milli Eğitim Bakanlığı'nın aldığı bir karar. Altında, herhangi bir art niyet yok. Başka birçok ilde de görev değişiklikleri yapıldı. Bu karar Muğla için faydalı olacaktır. Yeni ufuklar ve yeni projelerin önü açılacaktır. Kendisinin, kalp krizi geçirdiğini duydum. Acil şifalar diliyorum” dedi.

Hiç yorum yok: