Gaziantep'te, ilköğretim öğrencisi 15 yaşındaki M.Y., kavga ettiği arkadaşı 14 yaşındaki Mehmet Aybak'ı bıçakla boğazından yaraladı. - Eğitim Haberleri

27 Mart 2008 Perşembe

Gaziantep'te, ilköğretim öğrencisi 15 yaşındaki M.Y., kavga ettiği arkadaşı 14 yaşındaki Mehmet Aybak'ı bıçakla boğazından yaraladı.

Olay akşam saatlerinde Hoşgör Mahallesi Boğaziçi Caddesi'ndeki parkta meydana geldi. Hoşgör İlköğretim Okulu 8'inci sınıf öğrencisi Mehmet Aybak ile Gazi İlköğretim Okulu öğrencisi M.Y. henüz bilinmeyen bir nedenle kavga etti. Kavga sırasında M.Y. çantasından çıkardığı bıçakla Aybak'ı boğazından yaralayarak kaçtı. Avukat Cengiz Gökçek Devlet Hastanesi'ne götürülen Aybak tedavisinin ardından taburcu edildi. Polis tarafından yakalanan M.Y. ise Çocuk Şube Müdürlüğü ekiplerine teslim edildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Hiç yorum yok: