Kapem Eğitimde Sembol Kurum Olma Yolunda - Eğitim Haberleri

31 Ocak 2008 Perşembe

Kapem Eğitimde Sembol Kurum Olma Yolunda

Nevşehir'de örgün eğitim alanında etkinliğini her geçen gün artıran Nevşehir Belediyesi Kapadokya Eğitim Merkezi (KAPEM), her yaş grubundan kişilerin en nitelikli örgün eğitimi aldığı sembol kurum olma yolunda.

İçerisinde bulunulan İletişim Çağı'nın olmazsa olmazlarından biri olarak nitelenen Bilgisayar'ın her yaş grubundan insanlar tarafından öğrenilmesi ve buna paralel olarak da en yaygın iletişim araçlarından biri olarak da kabul edilen İnternet kullanımının daha da yaygın bir şekilde sağlanması için çalışmalar yürüten Nevşehir Belediyesi, KAPEM kanalıyla bu çerçevede önemli merhaleler kat etti.

KAPEM'in açtığı kurslar içerisinde en fazla ilgi gören Bilgisayar kursları, yerel yönetimler içerisinde Türkiye'nin en büyük Bilgisayar Eğitim Merkezi'ne de sahip olan Nevşehir Belediyesi'nin Bilgisayar Eğitim Merkezi'nde veriliyor.

'23 FARKLI ALANDA EĞİTİM VERİLİYOR'

Bugüne kadar yaz döneminde ilköğretim ve orta öğretim kurumlarında eğitim gören öğrencilere yönelik olarak açılan eğitim kursları ile 2.5 yıl içerisinde, 2 bin 500'ü aşkın kişinin bilgisayar öğrenmesini sağlayan Nevşehir Belediyesi, KAPEM Paşa Konağı ile Han Odası Eğitim Birimi'ndeki eğitim alanlarında oldukça etkin bir eğitim hizmeti ortaya koyuyor.

Bu merkezlerde Giyimden, Çocuk Bakıcılığı'na, Beden Dili ve Diksiyon'dan, Avrupa Proje Eğitimine, Çini'den Mefruşat'a kadar 23 farklı alanda eğitim kursu düzenledi.

Bugüne kadar 9. eğitim dönemini geride bırakan ve önümüzdeki günlerde 10. dönem eğitim çalışmaları için hazırlıklarını tamamlayan Nevşehir Belediyesi'nin açtığı kurslara vatandaşlarında ilgisi, her geçen gün artarak devam ediyor.

9. dönem itibariyle 3 bin 331 kişinin örgün eğitimden geçirilmesini sağlayan Nevşehir Belediyesi KAPEM, bilinçli eğitimin etkin bir şekilde toplumsal hayatta etkinliğini artırmanın yanı sıra, kurslar vasıtasıyla kalifiye eleman yönünde ortaya çıkan sorunun da istihdam gücünün artırılmasıyla çözüme ulaştırmaya yoğun bir çaba harcıyor.

Hiç yorum yok: