Bağcılar İbni Sina Lisesi öğrencisi 15 yaşındaki Hakan Aksu, okul bahçesinde ders çalışırken kale direğinin üstüne düşmesi sonucu hayatını kaybetti. - Eğitim Haberleri

21 Ocak 2008 Pazartesi

Bağcılar İbni Sina Lisesi öğrencisi 15 yaşındaki Hakan Aksu, okul bahçesinde ders çalışırken kale direğinin üstüne düşmesi sonucu hayatını kaybetti.

Bağcılar İbni Sina Lisesi öğrencisi 15 yaşındaki Hakan Aksu, perşembe günü bahçede ders çalışırken kale direğinin üstüne düşmesi sonucu hastanelik oldu. Bir hafta yaşam mücadelesi veren Hakan, dün hayatını kaybetti. Kale direği ise okulun deposuna kaldırıldı. Hakan'ın sınıf arkadaşı yaşananları “Bir dersten zayıf aldığı için bahçede ders çalışıyordu. Bu sırada kale direğinin üzerine düştüğünü gördüm”sözleriyle anlattı. Okul yönetimi hakkında suç duyurusunda bulunacağını belirten baba Sabri Aksu ise “Öğrenciler kale direğini sabitlemek için dibine taş koymuşlar. Okul yöneticileri görmedi mi?” dedi. Hakan Aksu' nun cenaze töreninde feryatlar yürekleri dağladı.

58 yorum:

Adsız dedi ki...

ders çalışırken kale nasıl üstüe düşebilirki !? onu anlayamadım ... bu kale bahçenin orta kısmında durmazmı acaba !?

Adsız dedi ki...

Bende eski ibni sina liyim o okul cok iyi bi okuldur emin olun ;)

Adsız dedi ki...

bende eski bi ibni sina ögrencisiyim bence igrenç bir okul tavsiye etmiyorum...okul hayatımı kararttı diyebilirim.a.q

Adsız dedi ki...

okula kAMERAMANLAR GELDİGİ GÜN NEDEN BİZLERİ TEHDİT ETTİNİZ MADEM ŞUÇUNUZ YOKSA... DAHA BİLİNMEYEN ÇOK ŞEY VAR.. AÇIĞA ÇIKMASINI İSTİYORUZZ BAŞKA Bİ ÖĞRENCİNİN DAHA ÖLMESİNİ İSTEMİYORUZ
BİZİM GELECEĞİMİZLE OYNANIYO KURTARIN BİZİ!! MEZUN OLARAK AYRILAMADIM YANIYORUM DA ONA YANIYORUM AMA İYKİDE AYRILMIŞIM DİYORUM

Adsız dedi ki...

bizde ibni sina lisesindeniz olayları objektifle halledin okulun adını kirlemeyin

Adsız dedi ki...

böyle vsaçma sapan şeylerle milleti kandıramazsınız

Adsız dedi ki...

sizi allaha havele ediyorum bilinen şudurkibir anda oldu ve kimseye suçlu dimessiniz

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bizde ibni sina öğrencisiyiz.öğrenci ders çalışacak yer bulamamışta kale direğinin önunumu bulmuş.bence çok saçma böyle çirkin bi iftira kımseye atılmaz.bu yazılanlar mezun olamayıpya gocunanlar. ailesine sabır arkadaşimıza ise Allahtan rahmet dileriz

Adsız dedi ki...

bende mezunlardanım böyle okulu karalayanlar başka detleri olanlar okulumuz bir aile gibiydi ben öyle bir ortam görmedım

Adsız dedi ki...

İbni Sina Lisesi bir muhabbet fedakarlık ve sırf insan yetiştirebilmek için bu işe gönül vermiş gönül öğretmenlerinin lisesi.Yazıklar olsunki meyve veren ağaç daima taşlanır.Hangi okulda öğretmenler sabahlara kadar ailelerinden feragat edip çalışsın,SIRF VATANA MİLLETE İNANÇLI VE AHLAKLI BİR İNSAN YETİŞTİRMEK İÇİN HERŞEYDEN VAZGEÇTİLER.ZAMANLARINDAN.BİR LAHZA DURUN VE DİNLEYİN.SONRA YARGILAYIN.MUTFAKTA BIÇAK VAR ÖĞRENCİ GİDİP BIÇAĞI SALLAYIP KENDİNE BATIRSA BUNDAN OKULMU YOKSA ÇOCUKMU SUÇLU OLUR.ZİRA BÖYLE BİŞEY NASIL KABUL EDİLMEZSE O KAZANIN OKULA MAL EDİLMESİDE KABUL EDİLEMEZ.

Adsız dedi ki...

bende ibni sinalıyım bilip bilmeden okulun ismini kirletmeyin önce bi kendinize bakın okul cok iyidir emin olun

Adsız dedi ki...

kale direği durduk yere düşmez herhalde
çook sacma onunla ders mi calışılır böyle sacma seylerle okulu kirletmeyin

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bazı ınsanlar yazmıslar ıbnı sına cok berbat ınsanlar sevılmedıklerı vede kotu seyler yapamadıkları yerı her zaman suclu gostermeye calısırlar ıste buda boyle o okul oyle dısıplınlı bır okulkı orda bazı bozuklar pezevenklık yapamadıkları ıcın o okulu sucluyorlar meyve veren agac taslanır o okuldakı ogretmenler aılelerıne dahaaz vakıt ayırıyorlar ama kadır kıymet bılınmıyor vede bılıp bılmeden o okulu suclamayan okulun bır kerede guzellıklerını soyleyın lutfen

Adsız dedi ki...

bende ibni sina öğrencisiyim şunu belirtmek isterim öğretmenlerimiz bizlerle çok ilgililer kimsenin suçu değil unutmayalımki arkadaşımız o şekilde hayatını kaybetmeseydi başka bir şekilde kaybedecekti eğer bu kaderse engel olamazdık çirkin suçlamalarda bulunmayın ailesine sabir arkadaşımada allahtan rahmet diliyorum bize düşen bu

Adsız dedi ki...

İBNİ SİNA LİSESİ ÖGRENCİLERİNE ÇOK DEGER VEREN BİR
LİSEDİR. GÖZÜNÜZLE GÖRMEDİGİNİZ OLAYLAR HAKKİNDA YORUM YAPMAYİNİZ ÖYLE GÜZEL BİR OKULUDA KARALAMAYİNİZ

Adsız dedi ki...

İbni sina lisesi'nde böyle olayın yaşanması çok üzücü. İbni sina lisesi mevzunu olarak öyle bir olayın ögrencinin dikkatsizliginden oldugunu düşünmekteyim. Çünkü kale diregi oturaklardan uzak ve ögrenciinin hatası olmadan kafasına düşmez ...
LÜTFEN OKULUN ADINI KİRLETMEYELİM. İSTANBU'LUN EN İYİ OKULLARINDAN BİRİDİR.

Adsız dedi ki...

ben şuan ibni sina 1. sınıftayım bence çok güzle bir okul ayrıca genellikle çalışmadan sınıf geçmeye çalışanlar yambeller
genel okulumuzun adını kirletmeye uğrayaşıyor
ayrıca okul direği olay bir gün önce kaldırıldı ama bağcıları hepiniz biliyorsunuz gece maç yapmak için çıkarıyorlar
o hafta sınıf haftasıydı öğretmenler sınavlarla boğuşuyorlardı
o yüzden direğin gene bahçeye getirildiğini görmediler gerçeği çarptırmayın

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

olayı cok saptırmışlar ya! ben bu olayı boyle duymamıstım oysa ! bırtakım kıtlenın cekememezlıgı sonucu ortaya neler cıkabılıyomuss ... vefalı mezun17

Adsız dedi ki...

ayrıca bellıkı lıse 3 ogrencısı yorumunda mezun bı dengesızlerden bırıne kufr etmıs sızlere hâlâ kufr edılmeyecegı henuz ogretılememıs ogrensenız ııı olur dıye dusunu"yorum"! ...vefalı mezun

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

1. çocuk neden banklarda deyilde kale direğinin altında ders çalıştı
2. çocuk kale direğinin altındayken yanında kimse yoktu
3. kale direği duvarın arkasındaydı yani çocuk ders çalışırken herhangi bir şekilde ruzgarın etki etmesi imkansız
4. olay tenefüste oldu ve hocalarımız hemen onu apar topar hastaneye götürdü
bu olayın olmasını kimse istemezdi aslında hocaların hiç bir suçu yok bu arada
5. kameramanlara hiç bir şey söylettirmemelerinin nedeni ise o okulun disiplinindendir
ve son olarak okulumuzu eleştiren bu saygısız öğrencilere yazıklar olsun be siz gelin bu okulda okuyun bide hiç bir şey anlamadan okulu eleştirin haaaa bu arada okula bir sürü projektor takıldı yani her sınıfta bi sinema sistemi var buda okulu eleştirenlere kapak olsun ;D

Adsız dedi ki...

yalan yanlış haber yapmayın öyle birşey olmadııı

Adsız dedi ki...

yaklancılarrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

Bende ibni sinalıyım olay ole gelısmedı bi kere ben oradaydım her seyi abartmayın :s

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

ben de ibni sina lisesi öğrencisiyim.ve bilip bilmeden haber yapmayın bizde üzüldük çocuğun ölmesine ama okulun suçu yok bizm öğretmenlerimiz sizn aklınıza bile gelemeyecek kadar çok fedakarlık yapmışlardır insana babası yapmaz bu fedekarlığı

Adsız dedi ki...

ben o okulda okuyorum bu olay çok çarpıtıldı kale diregi hakanın başına kaza sonucu düştü ders çalışmayla bi alakası yok

Adsız dedi ki...

bende ibni sinalıyım we okulumdan memnun deelim ya okul öğrencilerin notunu düşürüyor ben ce kim se yalan sölemessin biz bu sene okulda da kaldık benim ders notlarım cok iyiydi we bi kawgadan sonra üzerime iftira atıldı we beni sınıfta bıraktılar mehmet uygur

Adsız dedi ki...

böyle birşeyin olması imkansız.o kadar ders çalışmak için uygun yer varken kalenin altında ne işi var.

Adsız dedi ki...

ya gerçekden bu okul çok berbat heral aslınd aorataya çıkcka dha abolu şey avr ama söyleyen yokk

Adsız dedi ki...

mrb..yha ben lise kayıt olaçam we arastırıyorum sizin liseyi biras uygun gördüm yanlız düz mu anadolumu we puan dip. notu istiomu bana bilgi werirseniss sewinirimm şimdiden tşk...

Adsız dedi ki...

ben de o okul öğrencisiyim her nekadar disiplin bizi sıkmış olsada okulumuza laf yooooooooooookk ben de olay oldugunda bahçedeydim kalade sallanırken kale ddüştü ayrıca koskoca okulda yerm yoktuda gitti kalenin dbn de dersçalışıyodu

Adsız dedi ki...

bende o okulun mezunlarındanım. yorumları okudum. okul yönetimin illaki ihmali var ama büyük bi ihmal değil gibi geliyor bana

Adsız dedi ki...

KimSe bişi Diemez Bu dienLerde Haber yapmak amacıyla okulumuzu aLet etmein !! ... Müdürümüz , m.yardımcılarımız , Ögretmenlerimiz Biz Sizi SevioRuz ... Bu olay bizi YıLdıRmaSın

Adsız dedi ki...

ben ibnisina lisesinin talebesiyim kaledireyinin düsmesi imkansız

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

sayn arkadaslar yakısıyor mu bu yazdıklarınız sizlere burada arkadasımız olmus siz neyin peşindesinizz!!! sayet okulu begenmiyorsanız tmm amenna olabilir eger begenmiyorsanız bole yapmaktansa gidin murat hocaya tasdik namenizi alın bak para da istemiyorlarr hee belki para istiyorlar sanarsanzz NEYSE KONUMUZA GELELİMM ARKADASIMIZZ AMA ÖYLE AMA BÖYLE HAKKIN RAHMETİNE KAVUSTU SİZDE ARKASLIK GORECİNİZİ YAPIN VE ARKADASIMIZIN KEMİKLERİNİ SIZLATMAYIN ADAM GİBİ OTURUN Bİ HİÇ OLMASSAN Bİ FATİHA OKUYUNN ARKADASIMIZA!!!AKSU AİLESİNE VE İBNİ SİNA LİSESİ AİLESİNE TEKRAR BASSAGLIGI DİLİYORUMM MEKANI CENNET OLSUN AMİNN...

Adsız dedi ki...

.

Adsız dedi ki...

uzbende eskbir ibni sinalıyım ibni sina lisesinde okumak ve mezun olmak bi şereftir!! o okulda okuduğum için ALAHIMA BİNLERCE KEZ TŞKR EDERİM! olayın aslını hala merek edenler vardır ölen bi insanın arkasından konuşulmaz ama arkadaşlarındanda duyduğum kadarıyla biraz mongol(zeka geriliği)olan biriymiş! o direk üç sene okumama rağmen bnm kafama neden düşmedi! ders çalışıyomuş başlı başına bi yalan! öylesi bi eğitim yuvası hakkında bölesi kötü şeyler yazanların Allah belasını versin! kardeşimi o okulda okuması için herşeyi yapıcam İBNİ SİNALI OLMAK Bİ AYRILACILIKTIR...

Adsız dedi ki...

okul müdürünün söylediği sözleri o okuldan mezun olduktan iki sene sonra anlıyzcaksınız ama iş işten geçmiş olacak! not düşürüyomuş yok şunu yapıyomuş bunu yapıyomuş o kadar yorum yazmışar kendi sölediklerine kendiniz inanıyonuz mu?? inanın bana mezun olduktan sonra en sevmediniz hocayı bile arıyacaksınz! İBNİ SİNALI OLMAK Bİ AYRILACILIKTIR!!! SEWMEYEN OKUMAK İSTEMEYEN OKUMASIN! LAF SÖLEMESİN!!

Adsız dedi ki...

ibni sina lisesi kutsal bir okuldur ve o okulda okumak büyük bir şereftir lütfen ibni sina lisesini karalamayın biraz dürüst olun ömer ÖZÇİÇEK

Adsız dedi ki...

bu adsız kisi okul yonetiminden para almış galiba

Gökhan dedi ki...

ArkadaşLar yorumLarın hepsini okudum..ÖnceLikLe söz konusu Hakan Aksu arkadaşımıza ALLah`tan rahmet ve aiLesine baş sağLığı diLiyorum.MeKanı "cennet" oLsun..

OkuLumuza geLince..OkuLumuz İstanbuL`un en iyi okuLLarından biri degiL,İstanbuL`un (beLki de Türkiye`nin) en iyi okuLudur..En değerLi müdür,müdür yardımcıLarı,öğretmenLer ve diğer çaLışanLarı iLe İbni Sina Lisesi bir harikadır..Bu okuLda okuyup,mezun oLmak büyük bir şereftir!..Herkes (angareLer) önce aynada bi kendine baksın,ondan sonra haddini biLerek konuşsun!..

İBNİ SİNALI OLMAK BİR AYRICALIKTIR!..

Adsız dedi ki...

sızler neler soledıgınızın farkındamısınız yaa hakan aksu benım yıgenım yok zeka gerılıgymıs yok mongol sızlerın var ya....bılıp bılmeden konusmayın bızlere basınız saolsun dıcenız yerde neler yazmıssınız hepınızı allaha havale edıyorum terbıyesızlıgınde bu kadarına da pes dıyoruz kendınızden utanc duyun yaaa yasadıklarımızı bılmeden sacma sapan seyler yazmak daha fazla ıcımdekılerı kusardım fakat hakana sonsuz sevgımız var o yuzden susuyoruz.........

Adsız dedi ki...

o okul hic iyi bi okul değil bende eski ibni sinalılardanımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm malesefki

Adsız dedi ki...

bende ibni sina lisesindenim o okul çok gusel bir okul dsipline gelemeyenler sıkıya gelemeyenler beğenmess hocalar öğrencileriyle çok ilgilenirr aile gibidir okulda derslerden başarısız olan bir öğrenci olabilirm ama ibni sinayı suçlamıyorum bu konuda çalışmadığımız için oluyo ama ibni s,nadan çok sey öğrendim ben

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
ramaazan yurt malatyalı dedi ki...

ben de ibni sina lisesi ögrençisiyim ora çok güzel okuldu ama ben okumadım bütün hocalarım çok iyiydi en çok serkan hocayla engin hocayı özledim ben ramazan yurt malatyalı

Adsız dedi ki...

bende ibni sina öğrencilerindenimm biz burda bir aile gibiyiz okuulumuzuun adını kirletmmeye çalışmayın

Adsız dedi ki...

biz burda aile gibiyiz birinin canı acısa hepimizin cannı acır

Adsız dedi ki...

bende ibni sinalıyım okulun adını kirletmeyin bence okul çok kaliteli bir okul keşke bütün okullardaböyleolsa