Konya'da, okulda fenalaşan bir ilköğretim öğrencisinin yaşamını yitirdiği bildirildi... - Eğitim Haberleri

20 Mart 2008 Perşembe

Konya'da, okulda fenalaşan bir ilköğretim öğrencisinin yaşamını yitirdiği bildirildi...

Konya Milli Eğitim Müdürü Halil Şahin, yaptığı yazılı açıklamada, 18 Mart Salı günü Meram ilçesindeki Mümtaz Koru İlköğretim Okulu 5. sınıf öğrencisi Merve Temel'in, Çanakkale Zaferi'nin yıldönümü dolayısıyla yapılan kutlamalara katılmak için okul bahçesine çıkarken aniden fenalaşıp yere yığıldığını öğrendiklerini bildirdi.

Öğretmenler ve okul yöneticileri tarafından Temel'in, acilen okulun karşısında bulunan Özel Anıt Hastanesi'ne kaldırıldığını ifade eden Şahin, burada yapılan müdahaleye karşın Merve Temel'in kurtarılamadığını kaydetti.

Şahin, yapılan otopsi sonucunda Temel'in, karaciğerinde oluşan bir kistin patlaması sonucu öldüğünün belirlendiğini belirterek, “Ailesiyle görüştük. Çocuğun ciddi bir rahatsızlığı ve şikayeti olmamış. Yani ailenin, Temel'in karaciğerindeki kistten haberi yok. Çok üzüldük” dedi.

Şahin, ders sırasında fenalaşıp kaldırıldığı Konya Numune Hastanesi'nde kurtarılamayan Karatay ilçesindeki 23 Nisan İlköğretim Okulu 7. sınıf öğrencisi Tuğçe Merdane'nin de yapılan otopsi sonucu kalp krizi geçirmesi nedeniyle öldüğünün belirlendiğini sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok: