Kayseri’de, Arif Molu Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nce düzenlenen erken nevruz kutlamasına Kocasinan İlçesi’ndeki okullar da katıldı... - Eğitim Haberleri

20 Mart 2008 Perşembe

Kayseri’de, Arif Molu Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi’nce düzenlenen erken nevruz kutlamasına Kocasinan İlçesi’ndeki okullar da katıldı...

Kayseri'de, Arif Molu Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nce düzenlenen erken nevruz kutlamasına Kocasinan İlçesi'ndeki okullar da katıldı. Nevruz ateşinin yakıldığı, demirin dövüldüğü ve yumurta kırma yarışmasının yapıldığı etkinliklerde en çok alkışı, Fatih Özel Eğitim Kurumu'ndaki zihinsel engelli öğrencilerin semah gösterisi aldı.

Arif Molu Anadolu Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi'nin bahçesindeki nevruz kutlamalarına, Vali Vekili Ali Mantı, Kocasinan Kaymakamı Mustafa Hotman, Milli Eğitim Müdürü Erdoğan Ayata ve ilçedeki okulların müdürleriyle, öğrenciler ve veliler katıldı. Okul Müdürü Ayhan Bekar, protokole 'Börk' dağıtırken, konuklara da nevruz şekeri ve nevruz çiçeği dağıtıldı. Türk Cumhuriyetleri'nin bayraklarının yer aldığı geçit töreninin ardından saygı duruşunda bulunuldu. İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından tören Nevruz Ateşi'nin yakılmasıyla devam etti. Nevruz ateşini yakan Vali Vekili Ali Mantı ve Kocasinan Kaymakamı Mustafa Hotman, daha sonra üzerinden atladı. Demir dövülüp, yumurta kırma yarışması yapıldı.

Nevruz kutlamasında en çok alkışı ise, Fatih Özel Eğitim Kurumu'nda eğitim gören zihinsel engelli öğrencilerin semah gösterisi aldı. Etkinlikler ağaç dikme töreni ve nevruz yemeğiyle sona erdi.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

yha size bişey soracam bu lise yani arif molu lisesi kaç puan bilen varsa söyleyebilirmiiii lütfennn offf offff yha bide davranış puanı kaç puan olması gerekioo???

Adsız dedi ki...

yha lütfen cvb larınızı bkliyorummmmmmm....

Adsız dedi ki...

BEN BU LİSEDEYİM ÇOK MUTLUYUM HERKESE TAVSİYE EDERİM BAŞARILAR DİLİYORUM

Adsız dedi ki...

kayseride arif molu gibi meslek lisesi var mı yaa okul müdürümüz AYHAN BEKAR'a çok teşekkür edrm bana bu oqulda okuma imkanı verdii için

Adsız dedi ki...

makina bölümünde olan herkese slm

Adsız dedi ki...

arifmoluya gelmek puan degıl yürek ister.. ayhan bekar gıbı MÜDÜRÜMÜZ var ki Heyyyy allahım heyyy

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşlar ben bu okulun mezunuzyum adım şaziye öğrencilik yıllarımda diğe okullardaki arkadaşlarımla da görüşürdüm. Bu okulun atmosferinin gerçekten farklı olduğunu gördüm tatli bir disiplini eğitim de ki farklı yaklaşımları, beni diğer arkadaşlarımda daha donanınmlı yaptı. kısaca lütfen okulunuzun kıymetini bilin Müdürmüz Ayhan Beyde gerçekten çok çalışkan bir insandır. kendisini tebrik ediyorum.

Adsız dedi ki...

argadaşlar benim adım fadime benim halayimdeki lise fen lisesi puanum iser 53.62 kesin girmem lazum yosa bubam beni dilim dilim dograr herkese slm

Adsız dedi ki...

bir girebilsem