Nazilli'de İkinci Modern Anaokulu İnşaatı Tamamlanmak Üzere - Eğitim Haberleri

7 Şubat 2008 Perşembe

Nazilli'de İkinci Modern Anaokulu İnşaatı Tamamlanmak Üzere

28 Şubat tarihinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün emrine verilecek olan anaokulu teşrifinin tamamlanmasının ardından 2008-2009 eğitim ve öğretim yılında hizmete girecek.

Nazilli Kaymakamı Caner Yıldız, İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Ercan ve Nazilli’nin ilk modern anaokulu olan Latife Hanım Anaokulunun Müdürü olan Hilal Pamukoğlu’ndan oluşan heyet okul inşaatında incelemelerde bulundu. Gazi İlköğretim Okulu bahçesinde 520 metrekare alana inşa edilen ve 100-150 öğrenciye hizmet verecek olan anaokulunun İlçe Milli Eğitim Müdürü Faruk Ercan’ın girişimleri ile yapıldığı belirtildi.

Anaokulu projesi üzerinde ve inşaat alanında incelemelerde bulunan Kaymakam Caner Yıldız ve Faruk Ercan, inşaatın bir an önce tamamlanması için gerekli kriterleri değerlendirdiler. Okulla ilgili açıklama yapan Kaymakam Yıldız, Nazilli’de okul öncesi eğitimde yüzde yetmişlere ulaşmayı hedeflediklerini belirterek “Nazilli’de sadece bir tane modern anaokulumuz bulunmakta idi. İnşaatı tamamlanmak üzere olan bu ikinci okulumuzla birlikte hızlı adımlarla okul öncesi eğitimdeki hedefimize yaklaşıyoruz. Amacımız anaokullarımızı UNESCO standartlarına uygun modern okullar haline getirerek okul öncesi eğitimi yaygınlaştırarak, çocuklarımızı ilköğretime hazırlamaktır” dedi.

Hiç yorum yok: