Demir’in Türbanlı Eşi Okuldan Atılmış - Eğitim Haberleri

7 Şubat 2008 Perşembe

Demir’in Türbanlı Eşi Okuldan Atılmış

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün YÖK üyeliğine atadığı TÜİK Başkanı Ömer Demir'in öğretim üyesi eşinin, Kırıkkale Üniversitesi'ndeki görevine neden son verildiğini, dönemin Rektörü Prof. Dr. Tahsin Nuri Durlu, şöyle anlattı: "1999'da Ömer Demir İktisat Fakültesi'nde Dekan Yardımcısı, eşi Fatma Hanım doktora asistanıydı. Sürekli uyarmamıza karşın derslere türbanla girmekte ısrar ediyor, devamsızlık yapıyordu. Çok da başarısız bir öğrenciydi. Ben de görevine son vermek zorunda kaldım. Bizi şikáyet etmek için İdare Mahkemesi ve Danıştay'a başvurdu. Mahkemeler de kendisini haksız buldu. Birileri herhalde böyle birisini YÖK'e getirmekte fayda gördü. Önümüzdeki günlerde ne olacak, kaygıyla izliyorum."

Hiç yorum yok: