Diyarbakırlı Kız Öğrencilerden Kaymakama Teşekkür Ziyareti - Eğitim Haberleri

7 Şubat 2008 Perşembe

Diyarbakırlı Kız Öğrencilerden Kaymakama Teşekkür Ziyareti

Diyarbakır'ın Çınar ilçesinde Kaymakamlık tarafından "Haydi Kızlar Okula" kampanyası çerçevesinde eğitime destek faaliyetleri sürüyor. Çınar'a bağlı Ortaşar Köyü'nde oturan 20 kız öğrenci, İlçe Kaymakamı Dr. Hasan Tanrıseven'e teşekkür ziyaretinde bulundu.

Milli Eğitim Şube Müdürü Servet Yalçın ve Ortaşar İlköğretim Okulu Müdürü İdris Zaman ile birlikte Çınar Kaymakamı Dr. Hasan Tanrıseven'i ziyaret eden kız öğrenciler, eğitimlerine yapılan katkılardan dolayı Kaymakam Hasan Tanrıseven'e teşekkür etti. Yıllardan bu yana ilk kez Kaymakamlık tarafından kendilerine büyük ölçüde yardım yapıldığını ifade eden kız öğrenciler, ilköğretimden sonra liseye devam etmenin mutluluğu içinde olduklarını söyledi.

Çınar Kaymakamı Dr. Hasan Tanrıseven ise "Haydi Kızlar Okula" kampanyası ile bütün kız çocuklarının okullaşmasını hedeflediklerini belirterek, "Bu kampanyayı yalnız ilköğretimle sınırlı tutmuyoruz. Amacımız bütün kızlarımızın liseye ve mümkün olduğunca üniversiteye devamlarını sağlamak. Kız öğrencilerimizin eğitim yılı boyunca tüm ulaşım masraflarını karşılıyoruz. Son sınıf öğrencilerinin ÖSS hazırlık kurslarına da destek vereceğiz. Liseyi ve üniversiteyi bitirin iş sahibi ve ailede söz sahibi olun"
dedi.

Hiç yorum yok: