Yüksek Öğretim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan, yaklaşan rektörlük seçimleriyle ilgili rektörlere bir yazı gönderdi - Eğitim Haberleri

28 Ocak 2008 Pazartesi

Yüksek Öğretim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan, yaklaşan rektörlük seçimleriyle ilgili rektörlere bir yazı gönderdi

YÖK Başkanı Prof. Dr. Yusuf Ziya Özcan, yaklaşan rektörlük seçimleriyle ilgili üniversite rektörlerine gönderdiği yazıda, "Hiçbir öğretim üyesine kurulumuz başkanlığınca olumlu ya da olumsuz telkinde bulunulması söz konusu olamaz" dedi.

Üniversiteler, yaklaşan rektörlük seçimleriyle hareketli günler yaşarken YÖK Başkanı, gönderdiği resmi yazıda, YÖK'ün adaylar arasında olumlu ya da olumsuz telkinde bulunmayacağını bildirdi. YÖK Başkanı Özcan imzalı yazıda şöyle denildi: "Üniversitelerimizde yapılacak olan rektörlük seçimlerinde hiçbir öğretim üyesine kurulumuz başkanlığınca rektör adaylığı konusunda olumlu ya da olumsuz bir telkinde bulunulması söz konusu olmadı. Bu doğrultuda açıklamalarda bulunan öğretim üyelerine kesinlikle itibar edilmemeli. Bu durumun üniversitemiz tüm öğretim üyelerine duyurulmasını önemle rica ederim."

Hiç yorum yok: