Bakkala giderken 38 bıçak darbesiyle öldürülen ilköğretim öğrencisi Yusuf Sevim’in (9) katil zanlısının, komşularının kızı Ş.Z. olduğu ortaya çıktı - Eğitim Haberleri

28 Ocak 2008 Pazartesi

Bakkala giderken 38 bıçak darbesiyle öldürülen ilköğretim öğrencisi Yusuf Sevim’in (9) katil zanlısının, komşularının kızı Ş.Z. olduğu ortaya çıktı

Yusuf Sevim 38 bıçak darbesiyle öldürülmüş olarak bulundu.

Mersin'de geçtiğimiz pazartesi bakkala giderken 38 bıçak darbesiyle öldürülen ilköğretim öğrencisi Yusuf Sevim'in (9) katil zanlısının, komşularının kızı Ş.Z. (11) olduğu ortaya çıktı.

Karacailyas beldesinde meydana gelen olayda dede Mustafa Sevim, torunu Yusuf Sevim'e 20 YTL vererek sigara alması için bakkala gönderdi. Geri dönmeyen Yusuf'un cesedi 200 metre uzaklıktaki portakal bahçesinde bulundu. Yusuf'un başına sert bir cisimle vurularak 38 bıçak darbesiyle öldürüldüğü saptandı. Cesedin yanında ise dedesine aldığı sigara bulunurken üzerinde sadece 2 YTL çıktı. Olayı soruşturan polis Yusuf'un katil zanlısının komşularının kızı Ş.Z. olduğunu saptadı. Gözaltına alınan ilköğretim öğrencisi Ş.Z.'nin üzerinde Yusuf'a ait iki adet 5 YTL'lik banknot ele geçirildi. Ş.Z. psikolojik tedavi için Çocuk Esirgeme Kurumu'na teslim edildi. Ş.Z.'nin Yusuf'u aralarında geçen tartışma sonucu öldürdüğünü söylediği kaydedildi.

Hiç yorum yok: