Eyüp'te bir ilköğretim okulu tuvaletinde elleri kolları bağlı halde bulunan kız çocuğuna kötü bir şaka yapıldığı anlaşıldı - Eğitim Haberleri

19 Ocak 2008 Cumartesi

Eyüp'te bir ilköğretim okulu tuvaletinde elleri kolları bağlı halde bulunan kız çocuğuna kötü bir şaka yapıldığı anlaşıldı

Şaka olduğu ortaya çıkan olaya ilişkin olarak okul yönetiminin polise hiç başvurmaması ise dikkat çekti. İl Milli Eğitim Müdürü Ata Özer, haberle ilgili açıklama yaparak, "3 kız öğrencinin kendi aralarında oynamış oldukları bir oyun" dedi.

Baba V.B. ise "Evde kızıma yaptığım baskıyla bunun şaka olduğunu öğrendim, ama polise de ifade vermeye gittik.

Kötü bir şaka insanları işinden etti, üzgünüm" diye konuştu.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş helal olsun size bkasetler nerde satılıyor hemen alcam.:DD:D: