Eyüp Tantavi İlköğretim Okulu 7-D sınıfı öğrencisi C.B., kızlar tuvaletinde el ve ayakları bağlı halde yarı baygın olarak bulundu. - Eğitim Haberleri

19 Ocak 2008 Cumartesi

Eyüp Tantavi İlköğretim Okulu 7-D sınıfı öğrencisi C.B., kızlar tuvaletinde el ve ayakları bağlı halde yarı baygın olarak bulundu.

Okulda bir hafta önce işe başlayan bir temizlikçinin, şüpheli olduğu gerekçesiyle işine son verildiği öğrenildi.

Alınan bilgiye göre, beden eğitimi dersine eşofmansız katılan C.B., öğretmen Mümin Abacı tarafından, eşofmanını giymesi için gönderildi. Eşofmanını giymek için giden C.B. geri dönmedi. Şüphelenen öğretmen, öğrencilerle C.B.'yi aramaya başladı. C.B., arkadaşları tarafından kızlar tuvaletinde el ve ayakları bağlı, ağzı bantlı yarı baygın halde bulundu.

İddiaya göre, Okul Müdürü Yüksel Karaca, C.B.'yi telefonla okula çağırdığı ailesine teslim ettikten sonra polis ve ilçe milli eğitim müdürlüğüne bilgi vermedi. Karaca'nın, dün akşam saatlerinde gittiği ilçe milli eğitim müdürlüğünde yetkililere olayı anlattığı öğrenildi.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

bence bu olay çok saçma önce hazmetliler yapmış denildi sonra kızlar kendileri...
hadi kızlar kendileri yapmışlar tamam ama nasıl kapatıyolar kapıyı
ben anlamadım biraz dha inandırıcı olabilirdi
bişey deil bundan sonra o okula kim çocuunu verirki veya ordan mezun olan bi öğrencii okuluna alırki
umarım herşey temize çıkar

Adsız dedi ki...

bence polis haber vermeleri gereklidir o benim arkadaşım ve ensevdiğim arkadaşım şimdi bende kendimi asmak isterim...................................

Adsız dedi ki...

bence çok saçma bişey neden hizmetçi onllara zarar versinki yani çok salakça hem polizi aramaları lazımmm...............

Adsız dedi ki...

BEN BU OKULDAYIM BU OLAY ZAMANI ÖDÜM BOKUMA KARIŞTI AMA YÜKSEL ÖĞRETMEN ÇOK ÜZGÜNDÜ BEN YÜKSEL HOCAYA KIYAMAM

Adsız dedi ki...

yabende o okula yeni geldim bilseydim hiç gelmezdim şimdi çok üzüldüm...............[... ]

Adsız dedi ki...

ben bu okuldayım okuldaböyle nir olay olduğuna şaşırdım bazen o kendiniasan kızları beden eğitiminde görüyorum saçma bişey ben o kızın okuldan uzaklaşmasını istiyorum(yalancı kızları)uzaklastırın... öğretmenlere yalan sölüorlar uzaklaştırın yoksa ben uzaklaşacam...........

Adsız dedi ki...

ßence Coq Salaqca SyLer Bular Kız Gerızakalıın Bırı Yalan Yere Okulumuzun Adını Kırletıorlar Sacma ßencbibakıyım valla geri zekalı yürüyü lan bu mahalledenn!
!111!!!

Adsız dedi ki...

ben anıl tantavi de okuyorum bençede saçma hizmetli yapmış dediler bence hemen polisi çağırmalıdırlar

Adsız dedi ki...

ben tantavi okulundayım ve boyle bi olay yok oo kız sorunluymuş eve kendini ütü masasına bağlıyomuş hepsi yalan:(