GÜNÜN STRESİNİ ATA BİNEREK ATIYORLAR - Eğitim Haberleri

3 Kasım 2008 Pazartesi

GÜNÜN STRESİNİ ATA BİNEREK ATIYORLAR

Edirne'de Açılan At ve Atlı Eğitim Merkezi Büyük İlgi Görüyor.



Edirne'de açılan at ve atlı eğitim merkezi büyük ilgi görüyor.
Merkeze bağlı Bosna köyü yolu üzerinde mayıs ayından bu yana faaliyet gösteren eğitim merkezi şu an 5 atla hizmet veriyor.

Ata binme merakı olan kişiler, boş zamanlarında eğitim merkezine gelerek önce bilgi alıyor, daha sonra ata biniyor.

At ve Atlı Eğitim Merkezi sahibi Oktay Eken, kendisinin ticaretle uğraştığını ancak atlara olan sevgisi nedeniyle böyle bir yeri açmaya karar verdiğini söyledi.


Eken, 30 dönümlük bir arazi üzerinde faaliyet gösterdiklerini belirterek, hepsi yüksek okul diplomasına sahip eğitimlerle hizmet verdiklerini dile getirdi.

At antrenörü Ayhan Şanlı ise, ata binmenin incelikleri konusunda gelenleri bilgilendirmeye çalıştıklarını ifade etti.

At tutkunları ise ata binmenin ayrı bir heyecan olduğunu ve at sırtında bulunmaktan büyük bir keyif aldıklarını kaydetti.

Eğitim merkezine, fiziksel engelli çocukların tedavisinde kullanılmak üzere ayrı atlar da getirileceği bildirildi.

Hiç yorum yok: