İMO, İLKOKULLARDA SU TASARRUFUNU ANLATACAK - Eğitim Haberleri

9 Ekim 2008 Perşembe

İMO, İLKOKULLARDA SU TASARRUFUNU ANLATACAK

İnşaat Mühendisleri Odası Bursa Şubesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü İşbirliği ile İlköğretim Okullarında 'Su ve Su Tasarrufu' Konulu Konferanslar Verilecek.


İnşaat Mühendisleri Odası Bursa Şubesi ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliği ile ilköğretim okullarında 'Su ve Su Tasarrufu' konulu konferanslar verilecek.
İnşaat Mühendisleri Odası Bursa Şubesi Başkanı Necati Şahin'in de katılacağı ilk konferans Cuma günü Ziya Gökalp İlköğretim Okulu'nda gerçekleştirilecek. Konferanslar sırasıyla; Haşim İşcan, Mithatpaşa, Reşitpaşa, İstiklal ve Koç İlköğretim Okulu'nda yapılacak.

Küçük öğrencilerin su kullanımı konusunda bilgilendirileceği konferansların, su tasarrufu açısından büyük öneme sahip olduğu kaydedildi.

Hiç yorum yok: