BURSALILAR, ESKİYEN KÖY OKULLARINI YENİLEMEK İÇİN KOŞACAK - Eğitim Haberleri

9 Ekim 2008 Perşembe

BURSALILAR, ESKİYEN KÖY OKULLARINI YENİLEMEK İÇİN KOŞACAK

Bursa'da 12 Ekim Pazar Günü Üçüncü Kez Düzenlenecek "Bursa Eğitime Koşuyor Projesi" ile Eskiyen Köy Okulları Yenileniyor. Daha Önceki İki Kez Düzenlenen Koşudan Elde Edilen Gelirle 8 Köy Okulu Yeniden Yapıldı. Pazar Günü Yapılacak 3. Koşu ile Bu Sayının 12'ye Çıkması Planlanıyor. Yarışmaya 5 YTL Veren Herkes Katılabilecek.



Bursa'da 12 Ekim Pazar günü üçüncü kez düzenlenecek "Bursa Eğitime Koşuyor Projesi" ile eskiyen köy okulları yenileniyor. Daha önceki iki kez düzenlenen koşudan elde edilen gelirle 8 köy okulu yeniden yapıldı. Pazar günü yapılacak 3. koşu ile bu sayının 12'ye çıkması planlanıyor. Yarışmaya 5 YTL veren herkes katılabilecek.
2006 yılında Bursa ve çevresindeki köy okullarının yenilenmesi ve öğrencilerin daha modern ve hijyenik şartlar altında eğitim görmesi amacıyla başlatılan Bursa Eğitime Koşuyor Projesi üçüncü yılında da sürüyor. Bursa halkı, özel sektör ve yerel yönetimlerin eğitim konusuna dikkatini çekmeyi ve bu konuda toplumsal bir bilinç meydana getirmeyi planlayan proje sayesinde toplanan fon ile bu yıl da dört köy okulu yenilenecek. Böylelikle üç yılda yenilenen okul sayısı 12'ye ulaşacak.


Koşu hakkında bilgi veren 'Bursa Eğitime Koşuyor' proje yetkilileri; "Türkiye'de bilinçli nesiller yetiştirmenin ilk ve en önemli adımının eğitim olduğuna inanan proje sponsorlarının desteğiyle 2006 ve 2007 yıllarında 910 bin YTL toplandı. Bu fonlar ile her yıl onlarca çocuğun daha iyi şartlarda eğitim alması sağlanıyor. Bursa özel sektör ve yerel yönetimlerinin de projeye ilgisi kesintisiz sürüyor. Her sene olduğu gibi bu yıl da Bosch önderliğinde düzenlenen koşu, BTSO işbirliği ve Nilüfer Belediyesinin destekleri ile gerçekleşecek." dedi. Bağış yaparak koşuya katılacak herkese, koşu sırasında giyilmek üzere, 'Bursa Eğitim Koşusu' tişörtü verilecek.

Hiç yorum yok: