Genç Mucitler Finalde... - Eğitim Haberleri

22 Mayıs 2008 Perşembe

Genç Mucitler Finalde...

TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Final Yarışmasına girmeye hak kazanan 101 çalışmanın yeraldığı sergi yarın açılacak.

TÜBİTAK Bilim insanını Destekleme Daire Başkanlığı tarafından düzenlenen Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması kapsamında 12 bölge merkezine yapılan başvurulardan 101 proje final sergisine katılmaya hak kazandı. Yarışmanın final sergisi yarın Ankara Altınpark Fuar alanı B salonunda saat 11.00'de izleyicilere açılacak.
Bilgisayar, biyoloji, fizik, kimya, matematik, yerbilimi ve bu yıl eklenen sosyoloji ile toplam 7 dalda düzenlenen yarışmanın ödül töreni 27 Mayıs'ta saat 11.00'de TÜBİTAK Feza Gürsey Konferans Salonu'nda gerçekleştirilecek. Final yarışmasında derece alan öğrencilere para ödülü verilecek. Ayrıca öğrenciler aldıkları dereceyle orantılı olarak ÖSS'ye ilk girdikleri yıl kullanılmak üzere, ek katsayı uygulamasından da yararlanacak.
Ortaöğretim öğrencilerinin yaratıcı yönlerini ortaya çıkarabilmek ve onları bilimsel araştırma yapmaya teşvik etmek amacıyla düzenlen Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması 1969'dan beri her yıl yapılmakta.

Hiç yorum yok: