Geleceğin Bilim Adamları... - Eğitim Haberleri

22 Mayıs 2008 Perşembe

Geleceğin Bilim Adamları...

Milli Eğitim Bakanlığı ve TÜBİTAK tarafından geleceğin bilim adamlarını yetiştirmek üzere düzenlenen programa ilköğretim öğrencilerinden yogun ilgi.

Milli Eğitim Bakanlığı ve TÜBİTAK tarafından geleceğin bilim adamlarını yetiştirmek üzere düzenlenen “Bu Benim Eserim” programına ilköğretim öğrencileri 18 bin 313 projeyle başvurdu.
MEB ve TÜBİTAK işbirliğinde geleceğin bilim adamlarını yetiştirmek ve yetenekli çocukları keşfetmek amacıyla düzenlenen “Bu Benim Eserim” programına ilköğretim öğrencilerinden binlerce proje katıldı. İlköğretim 6-7-8'inci sınıflarda okuyan öğrencilerin matematik ve fen bilimleri dallarında hazırladığı projelerin katıldığı “Bu Benim Eserim” programına 12 bin 632 Fen Bilimleri, 5 bin 681'i de matematik dalında olmak üzere 18 bin 313 proje başvurdu.
Bölge Bilim Kurulu tarafından yapılan inceleme sonucunda başvuruda bulunan projelerin 28-30 Nisan tarihlerinde Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Antalya, Kayseri, Erzurum, Elazığ, Tokat, Van ve Bursa'da sergilenmesine karar verildi. Söz konusu 902 projeden 100'ü ise 28-30 Mayıs tarihlerinde Başkent Öğretmenevi'nde sergilenecek. Milli Eğitim Bakanı Hüseyin Çelik, 30 Mayıs'ta düzenlenecek ödül töreninde ise projeleri hazırlayan öğrenci ve öğretmenlere ödüllerini verecek.

Hiç yorum yok: