Çanakkale'ye Eğitim Gezileri... - Eğitim Haberleri

1 Mayıs 2008 Perşembe

Çanakkale'ye Eğitim Gezileri...

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Ankara Ticaret Odası (ATO) işbirliği ile "Çanakkale Eğitim Gezileri Projesi" kapsamında geziye katılan öğrenciler uğurlandı.

Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Ankara Ticaret Odası (ATO) işbirliği ile "Çanakkale Eğitim Gezileri Projesi" kapsamında düzenlenen geziye Ankara'dan katılan 200 öğrenci törenle uğurlandı.

Ankara İl Milli Eğitim Müdürü Murat Bey Balta, Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Şura Salonu bahçesindeki törende yaptığı konuşmada, bu gezilerin bakanlık tarafından yıllardır düzenlendiğini söyledi.

Çanakkale'nin daha iyi tanıtılması ve anlaşılması için bu tür geziler düzenlendiğini anlatan Balta, katkılarından dolayı ATO'ya teşekkür etti. Öğrencilerden gezi anılarını yazmalarını isteyen Balta, iyi vakit geçirmeleri dileğinde de bulundu. ATO Başkanı Sinan Aygün ise çocuklara "Yolunuz açık olsun" diye seslenerek, Çanakkale Savaşı'nın önemini anlattı. Aygün, "Bu topraklarda hür ve bağımsız yaşıyorsak bu, orada yatan yüzbinlerce şehidimiz sayesindedir" dedi. Konuşmaların ardından lider öğretmenleriyle otobüslere binen öğrenciler yakınları ve yetkililer tarafından uğurlandı.

Hiç yorum yok: