Sınıf başkanlığından haksız bir şekilde alındığını ileri süren ilkokul öğrencisi Mahmut'un mücadelesi örnek olacak cinsten... - Eğitim Haberleri

3 Nisan 2008 Perşembe

Sınıf başkanlığından haksız bir şekilde alındığını ileri süren ilkokul öğrencisi Mahmut'un mücadelesi örnek olacak cinsten...

Şırnak'ın Cizre ilçesinde sınıf başkanlığından haksız bir şekilde alındığını ileri süren Vali Kamil Acun İlköğretim Okulu 3. sınıf öğrencisi Mahmut Tuzan, başkanlığa dönmek için afiş, telefon ve SMS yoluyla kampanya başlattı.

Edinilen bilgiye göre, sınıf başkanlığı yapan Mahmut Tuzan (10), arkadaşlarını rahatsız ederek görevini kötüye kullandığı gerekçesiyle sınıf öğretmeni tarafından görevden alındı.

Görevden alınmasını haksızlık olarak gören Tuzan, tekrar başkanlığa dönmek için afiş asma, telefon ve SMS yoluyla destek kampanyası başlattı.

Cizre'deki birçok iş yerinin camına, resmi ile okul müdürünün telefonunun bulunduğu (2007-2008 eğitim ve öğretim yılının ilk döneminde sınıf başkanı iken haksız yere görevden alındım. Sınıf başkanlığına tekrar seçilmem için kampanya başlatıyorum) yazılı afişleri asan Tuzan'a, vatandaşlar destek mesajları yollamaya başladı.

Mahmut Tuzan, sınıf başkanlığından haksız bir şekilde alındığını ileri sürdü. Tuzan, 'Ben çok adil ve arkadaşlarımı çok seven biriydim. Haksız bir şekilde görevden alındım. Bunun için tekrar sınıf başkanlığına seçilmek istiyorum, arkadaşlarımı seviyorum ve herkesten okul müdürünü arayarak bana destek vermelerini bekliyorum' dedi.

Vali Kamil Acun İlköğretim Okul Müdürü Kadri Keskin ise Tuzan'ın çabasının okul içi demokrasi yönünden olumlu bir çalışma olduğunu söyledi.

Keskin, telefonuna her gün Tuzan'ı destekleyen çok sayıda mesaj geldiğini belirtti.

Hiç yorum yok: